  • 11. Data: 2007-03-12 16:20:56
    Temat: Re: Konta bankowe w internecie (gazeta prawna + bankier.pl)
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Mają umowę, płacą hurtowo. W przeliczeniu znacznie mniej płacą za
    > jeden list niż my (ale pewnie więcej niż 2gr.).
    papier i koperty rowniez maja gratis?

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 12. Data: 2007-03-12 19:04:02
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    RobertS napisał(a) w wiadomości: ...

    >papier i koperty rowniez maja gratis?

    Ależ skąd! Kartka papieru ok. 1gr, "firmowa" pewnie ze 2, koperta
    5-10gr, drukowanie (tusz/toner+amortyzacja) i pakowanie do kopert
    - trudno powiedzieć.

    Ponawiam pytania o konto w Getin-ie z z 11 marca (czy konieczna VE,
    co z wpływami i czy jest on-line)

    Arek

  • 13. Data: 2007-03-12 22:30:45
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Arek wrote:

    > Ponawiam pytania o konto w Getin-ie z z 11 marca (czy konieczna VE,
    > co z wpływami i czy jest on-line)

    Skoro nikt nie odpowiada to może zwróć się z pytaniem do banku i daj
    znać na grupie.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 14. Data: 2007-03-13 08:54:48
    Od: r...@o...pl

    > Skoro nikt nie odpowiada to może zwróć się z pytaniem do banku i daj
    > znać na grupie.

    Jestem w trakcie zakładania. Po złożeniu wniosku czekamy 2 tygodnie na
    dane do logowania dostaniemy poczta, ale pierwsza kartę TAN odbieramy OSOBIŚCIE
    w oddziale (zeby dwa listy które wpadna w rece zlodzieja nie stanowily problemu).
    karta Visa jest NIE OBOWIAZKOWA. Deklaracja wplywow jest OBOWIĄZKOWA
    na wniosku może byc i 1zl oczywiście. podobno nie jest wykorzystywana i
    sprawdzana. Nastepne TANy sa juz na skrzynke pocztowa

  • 15. Data: 2007-03-13 08:56:57
    Od: r...@o...pl

    > tak dobrze to niestety tam jeszcze nie jest, mam rachunek TOP i zadnego
    > zarzadzania przez net nie ma, za to przysylaja mi co miesiac wyciag do domu

    Ale TOPa podobno widac w GB24

  • 16. Data: 2007-03-13 10:25:16
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    r...@o...pl wrote:

> [...]
    > na wniosku może byc i 1zl oczywiście. podobno nie jest wykorzystywana i
    > sprawdzana. Nastepne TANy sa juz na skrzynke pocztowa

    Jak będą hasła na smsa to może się skuszę na razie nie widzę potrzeby -
    oczywiście w moim przypadku.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 17. Data: 2007-03-13 19:36:08
    Od: piper <l...@Y...Do.Not.Exist.Go.Away>

    *Arek* wrote:

    > Ja mam pytania:
    > Czy kartę VE trzeba do tego konta internetowego mieć?
    > Czy konieczne są jakieś _regularne_ wpływy na konto?
    > Czy ten system działa on-line (saldo i przelewy)?

    Odpowiedzi nie znam, ale się podłączę do wątku, bo właśnie znalazłem
    fajny kwiatek :)

    Nie mogę znaleźć TOiP dla tego rachunku, ale regulamin:
    https://www.gb24.pl/dok_ind/Regulamin_GB24_dla_osob_
    fizycznych_i_firm.pdf
    twierdzi, że karty TAN są tam płatne.

    <>

  • 18. Data: 2007-03-14 04:14:10
    Od: "ES" <e...@N...gazeta.pl>

    piper <l...@Y...Do.Not.Exist.Go.Away> napisał(a):

> [...]
    > fajny kwiatek :)
    >
    > Nie mogę znaleźć TOiP dla tego rachunku, ale regulamin:

    Drugi miesiąc juz leci, od kiedy założyłem "Konto Internetowe" w Getinie.

    Wczoraj przyszedł pocztą pierwszy wyciąg &#8211; bezpłatny.
    Karta TAN &#8211; bezpłatna.
    Wpłaty gotówki w oddziale &#8211; bezpłatne.
    Przelewy i zlecenia stałe (przez internet) &#8211; bezpłatne.
    Prowadzenie rachunku &#8211; bezpłatne.

    Karta debetowa &#8211; płatna, ale nie trzeba jej zamawiać (ja nie brałem).

    Dostęp internetowy &#8211; ŻENADA!!!
    Działa tylko pod Internet Explorerem, choć nie używa Javy ani podobnych
    wynalazków.
    Infolinia potwierdziła, ze pod Firefoksem ani Operą nie można dostać się do
    historii rachunku ani do menu samego rachunku (sic!). Rzekomo w przyszłości
    mają to zmienić.
    Acha, niektóre polecenia, jak przelewy, zlecenia spod Opery i Firefoksa
    działają, więc da się konta w ograniczonym zakresie uzywać.

    Dostępu przez internet do getinowskiej wersji konta lokacyjnego (coś jak OKO w
    ING) brak.
    Możliwości zakładania lokat przez internet mocno ograniczone do kilku
    wybranych pozycji z oferty banku.
    Nie mam karty kredytowej, ale też nie ma do niej dostępu przez internet.

    Podsumowanie
    Niezła oferta, ale dostęp internetowy chyba najgorszy z wszystkich banków na
    polskim rynku. Poniżej krytyki.
    Gdyby nie dostęp internetowy IE Only, to byłaby to pewnie najlepsza oferta na
    rynku. Jedyny minus, to 100 zł co miesiąc zapłacone kartą, bo inaczej za jej
    użytkowanie bank liczy sobie 4 zł/m-c (drogo!).
    Ja mam debetówkę mBanku i z Visy Electron Getinu zrezygnowałem.
    W porównaniu z też bezpłatnym Lukasem plusem Getin Banku jest brak kolejek
    przy kasie, a w Lukasie z kolejkami to horror i minimum pół godziny stania,
    jak nie dłużej.

    Acha, zakładanie trwało prawie miesiąc, w oddziale początkowo założyli zwykły
    ROR, o Koncie Internetowym nie słyszeli. Po reklamacji bank dokonał zmiany
    TOiP oraz zwrócił naliczone prowizje za przelewy oraz za prowadzenie konta.
    Rada: jeżeli chcesz założyć Konto Internetowe w Getinie, ze trzy razy powtórz,
    że życzysz sobie nie standardowy ROR plus dostęp internetowy, a Konto
    Internetowe, czyli nową ofertę banku, bezpłatną w użytkowaniu, A i tak zapewne
    założą zwykły ROR i trzeba będzie składać reklamację (ta jednak realizowana
    jest już szybko i bez kłopotów).

  • 19. Data: 2007-03-14 04:15:15
    Od: "ES" <e...@N...gazeta.pl>

> [...]

    Drugi miesiąc juz leci, od kiedy założyłem "Konto Internetowe" w Getinie.

    Wczoraj przyszedł pocztą pierwszy wyciąg &#8211; bezpłatny.
    Karta TAN - bezpłatna.
    Wpłaty gotówki w oddziale - bezpłatne.
    Przelewy i zlecenia stałe (przez internet) - bezpłatne.
    Prowadzenie rachunku - bezpłatne.

    Karta debetowa - płatna, ale nie trzeba jej zamawiać (ja nie brałem).

    Dostęp internetowy - ŻENADA!!!

  • 20. Data: 2007-03-14 12:22:57
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    ES wrote:

> [...]
    > założą zwykły ROR i trzeba będzie składać reklamację (ta jednak realizowana

    Jak dla mnie to trochę marne pocieszenie, że reklamacja idzie szybko
    skoro to bank ją wywołuje. Generalnie z tego co napisałeś za jakiś czas
    być może warto się będzie z tym zapoznać jak dopracują kwestie, które
    poruszyłeś, na razie jest to opcja dla tych co robią dużo przelewów a
    jeżeli nie to mbank w zupełności wystarczy.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski