  • 21. Data: 2007-08-04 16:01:14
    Temat: Re: Konta oszczędnościowe (4,5-5%)
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Sat, 04 Aug 2007 15:35:42 +0200, Mithos napisał(a):

    > a odliczajac
    > jeszcze inflacje wyjdzie ze nic nie zarobimy (a wiec stracimy, bo
    > pieniadz ktory nie zarabia jest z czasem warty coraz mniej).

    W powyższym toku rozumowania uwzględniasz dwukrotnie inflację.

    p. m.

  • 22. Data: 2007-08-18 22:30:38
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 1 Aug 2007 11:40:49 +0200, "Kajetana_Kinga"
    <k...@g...nospam.pl> wrote:

    >- OKO to 3,5 % rocznie a moje pieniądze w ciągu pół roku powiększyły się o 20%
    >na funduszu akcji

    BTW: jak to wygląda dziś po "tąpnięciu"?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 23. Data: 2007-08-18 22:33:53
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 04 Aug 2007 15:35:42 +0200, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    >No ale ja mowie o jednym przypadku, zeby zaobrazowac jak bezsensowne
    >jest wplacanie kwoty 10k na konto oszczednosciowe. Wystarczy kupic cos
    >za kilkaset PLN i sprzedac na Allegro i zarobic tyle co na koncie
    >oszczednosciowym przez rok. Tyle ze w tym "handlu" zamrazamy kilkaset
    >PLN powiedzmy na tydzien, a w koncie oszczednosciowym 10k na miesiac.
    >Wystarczy wiec jedna promocja na miesiac, aby zarobic tyle samo co na
    >koncie oszczednosciowym

    ale to już jest działalność gospodarcza i trzeba wliczyć ryzyko, że
    trzeba będzie zapłacić ZUS i VAT i 70% PIT (bo zakładam, że piszesz o
    niezarejestrowanej DG)

    --
    Jarek Andrzejewski