    From: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Konto OFE - prośba o informację
    Date: Tue, 28 Jul 2009 12:51:24 +0000 (UTC)

    Witam prze jakies 5 6 lat w ogóle nie logowałam się na swoje konto OFE - no
    przyznam się - mam je w Commercial Union (teraz chyba Aviva).

    Chciałam więc zapytać:

    1) zauważyłam że składki miesięczne z ZUSu czasami przychodzą w jednym
    przelewie a czasami w dwóch przelewach. Przykład:

    25.06.2009 Wpłata składki za V 2009
    28.05.2009 Wpłata składki za IV 2009
    21.05.2009 Wpłata składki za IV 2009
    30.04.2009 Wpłata składki za III 2009
    23.04.2009 Wpłata składki za III 2009
    02.04.2009 Wpłata składki za II 2009

    1) Dlaczego tak jest i jak to jest u was w innych towarzystwach. Czy jest
    jakiś ustalony termin ustawowy do kiedy ofe muszą dostać kasę na konta
    klientów z Zusu - czyli inaczej czy ZUS ma ustalone terminy przekazywania składek?

    Jak to jest bo coś myślę że ktoś tu w wała pogrywa.

    2) czy w ogóle regularnie śledzicie swoje konta w OFE czy tak jak ja przez 6
    lat rzuciłam to w głęboki kąt no bo po cholere mi to