  • Data: 2007-05-16 09:23:59
    Temat: Konto bankowe w UK
    Od: Jacek Stawicki <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mam konto w Barclays i niemilosiernie dziala mi na nerwy to, iz nie
    widze na biezaco jakie sa zalozone blokady po wszelkich transakcjach
    kartowych. Defacto nie moge okreslic dlaczego mam takie a nie inne
    saldo na koncie (karta codziennie w uzyciu kilka razy) i aby sie
    dowiedziec co i jak musialbym przez kilka dni nie uzywac karty az
    wszelkie blokady zostana odzwierciedlone w historii transakcji.
    Z tego powodu chce zmienic konto na takie ktore kwestie o ktorej wyzej
    pisze rozwiazuje na biezaco.
    Reszta funkcjonalnosci z Barclays moze zostac.
    Oczywiscie mile widziane jak najmniejsze koszty prowadzenia konta.

    Pytanie skierowane glowne do osob, ktore posiadaja takie konto i moga
    potwierdzic ze dziala to jak bym oczekiwal.

    Przy okazji jeszcze jedno pytanie:
    ktory z bankow w UK oferuje jakakolwiek autoryzacje kazdego zew.
    przelewu (kody, zdrapki, sms etc).?

    Pozdrawiam
    Jacek