  • 1. Data: 2011-08-31 18:40:41
    Temat: Konto dla dwóch osób
    Od: DooMiniK <bachusmalpapostpl>

    Witam serdecznie,

    Czy może ktoś doradzić (czy jest to możliwe):
    - otwarcie konta dla dwóch osób (które nie są rodziną/małżeństwem),
    - takie same prawo do konta dla dwóch osób (na wypadek śmierci, etc.).
    - w miarę tanie w prowadzeniu (potrzebne praktycznie przechowywanie
    pieniędzy, dostęp internetowy, w miarę możliwości otwarcie lokaty
    przez internet),
    - gdyby dało się mieć jeszcze podpięte konto walutowe, to już całkiem
    super :-)

    pozdrawiam i dzięki za pomoc.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 2. Data: 2011-08-31 18:57:28
    Temat: Re: Konto dla dwóch osób
    Od: Szymon <...@w...pl>

    W dniu 2011-08-31 20:40, DooMiniK pisze:
> [...]

    > - w miarę tanie w prowadzeniu (potrzebne praktycznie przechowywanie
    > pieniędzy, dostęp internetowy, w miarę możliwości otwarcie lokaty

    Miałem w BZ WBK Wydajesz&Zarabiasz.

    > - gdyby dało się mieć jeszcze podpięte konto walutowe, to już całkiem
    > super :-)

    Nie praktykowałem.

    Dla mnie 1 podstawowy minus - aby zamknąć takie konto potrzeba dwóch
    osób w 1 placówce. Jeśli współwłaściciel wyjedzie w świat, utracisz z
    nim kontakt tudzież jakoś tam Wasze drogi się rozejdą - będzie problem z
    zamknięciem takiego konta (tak było w BZ WBK), co przy np. opłacie za
    prowadzenie czy opłacie za kartę może być z deka irytujące. Generalnie o
    wiele lepszą opcją jest pełnomocnictwo do Twojego konta już istniejącego.

  • 3. Data: 2011-09-03 12:57:03
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Użytkownik "Szymon" <...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kontakt tudzież jakoś tam Wasze drogi się rozejdą - będzie problem z
    > zamknięciem takiego konta (tak było w BZ WBK), co przy np. opłacie za

    Dziwny ten BZWBK - w innych bankach nie spotykalem sie z taka sytuacja...
    mBank, ING.

    --
    Pozdr.
    Kenny