  • 11. Data: 2013-06-18 02:56:29
    Temat: Re: Konto dla działalności gospodarczej
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Hołda" 6...@g...co

    : 1. Brak opłat za prowadzenie konta.
    : 2. Brak opłat za przelewy do US i ZUS.
    : 3. Brak opłat za inne przelewy.
    : 4. Darmowa karta do konta lub możliwość
    : bezpłatnego przelania na konto niefirmowe.
    5. Nie mBank.

    Meritum -- ale debetówka kosztuje 2 pln, chyba że wydasz 2hpln -- wówczas
    za free. Przelać na niefirmowe? -- można, ale po co, skoro tam też debetówka
    kosztuje, i to dokładnie tyle samo.

    Aby było jasne -- nie mam tam debetówek, więc jeśli cos uległo zmianie
    ,,dostatnio'', to niekoniecznie o tym wiem.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2013-06-18 11:22:08
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 18 czerwca 2013 02:56:29 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
> [...]

    > Aby było jasne -- nie mam tam debetówek, więc jeśli cos uległo zmianie
    > ,,dostatnio'', to niekoniecznie o tym wiem.

    O ile mówisz o tym, a pewnie tak, bo wyboru dużego w Meritum nie ma, to za debetówkę
    5 zł.
    http://www.meritumbank.pl/korporacyjni/rachunki/paki
    et-bez-granic#r,main,selectedTab=8593
    http://www.meritumbank.pl/korporacyjni/karty/karta-d
    ebetowa#r,main,selectedTab=1994

    Warto więc mieć też niefirmowe, bo tam debetówka za free bezwarunkowo (w Zarabiającym
    była kiedyś płatna, ale konto już wycofane z oferty).
    http://www.meritumbank.pl/indywidualni/rachunki/pros
    te_konto_osobiste#r,main,selectedTab=83353