  • 1. Data: 2005-01-03 12:01:42
    Temat: Konto firmowe on-line: ING BSK a Multibank
    Od: "Krystekk" <fcku2[WYWAL]@o2.pl>

    Ktos ma(mial) oba i moze porownac? Chodzi mi glownie o funkcjonalnosc i
    niezawodnosc systemow on-line, bo same konta znam a TOiP porownalem
    (Multi wypada zdecydowanie korzystniej).

    K-kk

  • 2. Data: 2005-01-03 12:23:36
    Temat: Re: Konto firmowe on-line: ING BSK a Multibank
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Krystekk <fcku2[WYWAL]@o2.pl> wrote:
    > Ktos ma(mial) oba i moze porownac? Chodzi mi glownie o funkcjonalnosc
    > i niezawodnosc systemow on-line, bo same konta znam a TOiP porownalem
    > (Multi wypada zdecydowanie korzystniej).

    System internetowy tez za Multi przemawia. ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-01-03 13:16:50
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-01-03, Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > System internetowy tez za Multi przemawia. ;)
    Ogólnie Multi chodzi jakoś tak żwiawiej.
    Jedyna zaleta ING to to że dają kredyt obrotowy łatwiej niż w MultiBanku.
    Nie wiem jak teraz ale kiedyś ING miało tylko jedną sesję dziennie (chodzi
    o przelewy definiowane via Net).
    Za to całkiem sensownie wygląda ichni pakiet KONTO ZYSK Z LWEM.

    Pozdr.

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 4. Data: 2005-01-03 13:36:48
    Od: "Krystekk" <fcku2[WYWAL]@o2.pl>

    Użytkownik "Marcin Jurczuk" <m...@t...pl> napisał:

> [...]

    Znam system Multi, jest calkiem niezly, brakuje tylko listy
    zdefiniowanych odbiorcow, do ktorych przelewy wymagalyby potwierdzenia
    haslem. Czy BSK to ma (nie znam ich systemu)?

    > Jedyna zaleta ING to to że dają kredyt obrotowy łatwiej niż w
    MultiBanku.

    To akurat w tym przypadku nie ma znaczenia.

    > Za to całkiem sensownie wygląda ichni pakiet KONTO ZYSK Z LWEM.

    Chodzi Ci o polaczenie konta firmowego z osobistym? Co widzisz w tym
    korzystnego? Bo ja nie specjalnie nic poza oplata nizsza o 5 zl, ale
    nadal znacznie wyzsza niz w Multi.

    K-kk

  • 5. Data: 2005-01-03 13:41:51
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Krystekk <fcku2[WYWAL]@o2.pl> wrote:
    > Znam system Multi, jest calkiem niezly, brakuje tylko listy
    > zdefiniowanych odbiorcow, do ktorych przelewy wymagalyby potwierdzenia
    > haslem. Czy BSK to ma (nie znam ich systemu)?

    Stale, maskowalne haslo do klucza. Jak nosisz ze soba dyskietke - calkiem
    ok rozwiazanie w zakresie bezpieczenstwa.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 6. Data: 2005-01-03 14:14:33
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-01-03, Krystekk <> wrote:

    > Chodzi Ci o polaczenie konta firmowego z osobistym? Co widzisz w tym
    > korzystnego? Bo ja nie specjalnie nic poza oplata nizsza o 5 zl, ale
    > nadal znacznie wyzsza niz w Multi.

    Miałem na mysli marmurki - to jedna bardziej atrakcyjnych ofert :)
    Porównaj sobie parę konto pryw. + firmowe w innych typu KB,PEKAO,BPH..
    wychodzą sporo drożej..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 7. Data: 2005-01-03 18:25:40
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Krystekk <fcku2[WYWAL]@o2.pl> wrote:

    > Znam system Multi, jest calkiem niezly, brakuje tylko listy
    > zdefiniowanych odbiorcow, do ktorych przelewy wymagalyby potwierdzenia
    > haslem.

    Coś takiego ponoć sie pojawi w tym roku.

  • 8. Data: 2005-01-04 12:29:20
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "Krystekk" <fcku2[WYWAL]@o2.pl> wrote in message
    > Nie mialbym wowczas potrzeby rozgladania sie poza Multibankiem, bo w
    > zasadzie spelnialby wszystkie potrzeby. Ten brak jest jednak na tyle
    > uciazliwy, ze spycha konto Multi do drugorzednej roli.

    też słyszałem, że będzie - z dosyć pewnego źródła

    > A moze macie jakies rozwiazania tymczasowe?
    >
    > Myslalem nad czym takim: dwa konta w Multi, na jednym srodki i brak
    > zdefiniowanych przelewow, na drugim zerowe saldo i zdefiniowane
    > wszystkie przelewy. Srodki przesuwane z pierwszego na drugie tylko w
    > potrzebnej kwocie w danym momencie. Nie wiem tylko, czy w systemie Multi
    > mozna zlecic przelewy, gdy saldo jest zerowe, tak zeby czekaly na wplyw
    > srodkow i zostaly automatycznie zrealizowane, gdy wplyna pieniadze.

    można zlecać w ten sposób

    pzdr
    topjes

  • 9. Data: 2005-01-04 12:30:42
    Od: "Krystekk" <fcku2[WYWAL]@o2.pl>

  • 10. Data: 2005-01-04 12:41:10
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik topjes napisał:

    > można zlecać w ten sposób

    ALe tylko z datą przszłą.
    Mi jeszcze w multi brakuje zdefiniowanych przelewów podatkowych.

    M.