  • 11. Data: 2005-01-04 14:14:02
    Temat: Re: Konto firmowe on-line: ING BSK a Multibank
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> wrote:
    > Mi jeszcze w multi brakuje zdefiniowanych przelewów podatkowych.

    Tyz ma byc ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 12. Data: 2005-01-04 14:28:16
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to dokładnie 2005-01-04 15:14 (a było wonczas zimno jak
    cholera), kiedy Michał 'Amra' Macierzyński myśl swoją ubrał(a) w słowa
    takie:

    > Tyz ma byc ;)

    Przed majem, czy po? ;-)

    --
    **** ****
    **** If you're so smart, why Microsoft Outlook ****

  • 13. Data: 2005-01-04 14:38:14
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> wrote:
    > Przed majem, czy po? ;-)

    Oni chyba mają stałe daty wdrożeń :) Jak przypomnisz sobie kiedy były w
    ub.r. to bedziesz wiedział :)

  • 14. Data: 2005-01-04 14:39:48
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Krystekk <fcku2[WYWAL]@o2.pl> wrote:

    > Myslalem nad czym takim: dwa konta w Multi, na jednym srodki i brak
    > zdefiniowanych przelewow, na drugim zerowe saldo i zdefiniowane
    > wszystkie przelewy. Srodki przesuwane z pierwszego na drugie tylko w
    > potrzebnej kwocie w danym momencie. Nie wiem tylko, czy w systemie Multi
    > mozna zlecic przelewy, gdy saldo jest zerowe, tak zeby czekaly na wplyw
    > srodkow i zostaly automatycznie zrealizowane, gdy wplyna pieniadze.

    To drugie konto może być RO - wyżej oprocentowane. Lub bezpłatne
    depozytowe - ale oprocentowanie 0%.