  • 1. Data: 2008-01-03 13:59:15
    Temat: Konto firmowe/prywatne
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Witam

    Czy w numerze rachunku bankowego jest zapisana informacja czy rachunek jest
    firmowy czy prywatny?

    pozdrawiam
    Norbert

  • 2. Data: 2008-01-03 16:31:29
    Temat: Re: Konto firmowe/prywatne
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:flipnl$ddm$1@news.onet.pl, *Norbert* wrote:

    > Czy w numerze rachunku bankowego jest zapisana informacja czy
    > rachunek jest firmowy czy prywatny?

    Jednakowo dla wszystkich bankow nie.
    Ale czesto banki nadajac numery pewne pule przeznaczaja na rachunki prywatne
    a pewne na firmowe - zeby chociazby pracownikowi banku bylo od razu latwiej
    to stwierdzic. Tyle ze to wlasne ustalenia danego banku a nie odgorne zasady
    nadzoru bankowego czy zawarte w zasdach numeru IBAN.
    Takie Inteligo np wymyslilo ze wszyscy klienci beda mieli cyfre kontorlna
    50.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."