eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankinoble bank - niekompetencja i niedoinformowanie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2008-01-03 13:28:17
    Temat: noble bank - niekompetencja i niedoinformowanie
    Od: Aleksandra <a...@w...pl>

    Witam,
    chciałam się podzielić uwagami na temat NobleBank.
    Zalatwiałam kredyt hipoteczny w tym banku. Okazało się, że zdolnośc
    kredytowa wyliczona przez przedstawiciela ma się nijak do tej jaką
    wyliczył bank, wg banku była niższa o ponad 20 tys zł.
    Następnie przedstawiciel zapomniał powiedziec, że będe musiała
    ubezpieczyć niski wkład własny. Potem zapomniał powiedziec o prowizji
    za przyznanie kredytu. A pytałam o to kilka razy i wciąż słyszałam, że
    nie poniosę żadnych kosztów związanych z przyznaniem kredytu. Tylko
    spłacac raty...

    Oczywiście warunki kredytu (oprocentowanie i marża) zawarte w umowie
    kredytowej są inne niż te które mi przedstawiał pracownik banku.

    Moja cierpliwość się skończyła i postanowiłam zrefinansować kredyt.

    Dzwonię zatem do pracownika który zajmuje się moimi sprawami i mówię,
    że chcę refinansować, jakie dokumenty potrzebują. Żadnych. Przelać
    kasę na konto spłat kredytu, oni jak dostaną to zaczną uwalniać
    zabezpieczenia.

    Po dwóch tygodnia okazuje się, że zapomnieli mi powiedzieć o
    konieczności złożenia wniosku o zaksięgowanie pieniędzy na poczet
    wcześniejszej spłaty kredytu. Rewelacja.

    Czy im to bilobil trzeba kupić?
    Co zrobić z tak niesolidnymi i niedoinformowanymi pracownikami banku?

    A.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1