  • Data: 2006-04-21 08:10:04
    Temat: Konto firmowe w Czeskim Banku
    Od: Elektrolot <e...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy jest możliwe założenie konta na firmę w Banku Czeskim?

    Konto to jest mi potrzebne z uwagi na otrzymywanie przelewów od klientów z Czech.

    W poprzednich wątkach na grupie znalazłem namiary na banki z obsługą przez internet
    tylko
    zastanawiam sie czy cos takiego jest możliwe z punktu prawnego w przypadku firmy?

    Może ktoś z szanownych grupowiczów ma jakieś doświadczenia w tej kwestii.