    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Konto glowne - jakie najlepsze ?
    Date: Mon, 16 Jul 2007 17:47:23 +0200

    Posiadam od kilku lat konto w Multibanku. Tym niemniej ostatnio bank ten
    zaczyna mnie strasznie denerwowac. Nie dadza mi kredytu odnawialnego,
    nie chca podwyzszyc mi limitu na KK itp. itd. Z uwagi na powyzsze
    zastanawiam sie nad zmiana glownego konta na jakies inne.

    Wiekszosc rzeczy, ktore mam w Multu (Multimax, fundusze) bede mial
    darmowo w mBanku, gdzie konto rowniez posiadam (eMax+, fundusze). Tym
    niemniej potrzebuje jakiegos konta z darmowymi przelewami, przystepna
    obsluga online i ogolnie jak najlepszego :) Przelewy w Citi, gdzie
    rowniez mam konto niestety sa tragiczne, po prostu ktos przegial z
    zabezpieczeniami i czesto zrobienie przelewu jest niemozliwe.

    Przegladalem troche oferte Millenium (mam tam KK), gdzie konto moglbym
    miec darmowe (zarowno to zwykle jak i Premium), co jednak jakas tam
    zaleta jest. Karta debetowa do tego konta jest mi zbedna (nie wiem czy
    mozna zrezygnowac). Jakies opinie z uzywania tego banku ? Zalezy mi tez
    na jakichs elastycznych procedurach i przynajmniej odrobine
    wykwalifikowanym personelu (tak wiem, z tym bedzie ciezko).

    KK mam rowniez w Raiffeisen, ale jak wyglada konto osobiste w tym banku
    nie mam pojecia, bo nie starczylo mi juz czasu zeby poczytac. Poza tym
    ich system online, przynajmniej w przypadku KK, jest taki sobie.

    Rozwazam tez otwarcie konta na okres probny, ale jak to bywa z kontami
    przez krotki czas i tak wszystkie wady nie wyjda, bo te ujawniaja sie
    wtedy kiedy najbardziej jest to niewskazane.

    Ktos doradzi ? Ktorych kont uzywacie jako glownych rachunkow ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos