  • 31. Data: 2007-07-18 16:59:44
    Temat: Re: Konto glowne - jakie najlepsze ?
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 18 Jul 2007 18:13:15 +0200, Mithos wrote:

    > Ciekawe czy da rade to zrobic bez wizyty w oddziale.

    Zeskanowałem druk, który wypełnia się w oddziale wypowiadając umowę:
    http://amnezja.info/wypowiedzenie_multi.jpg

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 32. Data: 2007-07-18 20:16:31
    Od: Pete <n...@n...com>

    Mithos pisze:

    > Te przecieki to sa od dawna. To jest moje drugie konto w Citi. Stare
    > zamykalem ok. 3-4 lata temu (a mialem je od poczatku istnienia Citi w
    > PL, jeszcze jako Handlobank) i od tego czasu wszystko wyglada tak samo :)

    AFAIR, to Citi w Polsce (citiOne?) było duuużo wcześniej w PL niż
    Handlobank (który został kupiony przez Citi)

    --
    Pete

  • 33. Data: 2007-07-18 22:01:29
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Mithos pisze:

    > Jakos nie mam zaufania do Polbanku. Aczkolwiek mam jeden zaraz obok
    > pracy, wiec nic nie stoi na przeszkodzie abym sie tam wybral. Jak u nich
    > jest z podgladalem online, obsluga itp. ?

    Ja właśnie zamierzam się wybrać i wypróbować to ich konto. Dzwoniłem na
    partyline i Pan szybko i sprawnie odpowiedział mi na moje pytania.
    Widziałem u kolegi dostęp przez www i jest ok. Szybko to chodzi,
    wszystko co potrzeba jest i z tego, co powiedział kolega, nie sprawia
    większych trudności - tyle wiem.

    > Przesylki (listy) ida do Polski niejednokrotnie szybciej z Australi czy
    > z Azji niz z innego miasta w PL :)

    <prywata mode on> Właśnie tutaj mamy pytanie. Z Au to kupujesz płyty DVD
    może? Kiedyś coś słyszałem a potrzebuje kupić coś koledze na prezent a w
    Polsce drogie to jak cholera i trudno dostępne deko.<prywata mode off>

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 34. Data: 2007-07-19 16:37:15
    Od: Gośka <i...@m...uni.torun.pl>

    ra9om1ak pisze:

> [...]
    >
    > [ciach]

    > Nie bede oryginalny, jak napisze cos, o czym pewnie wie 99 % userow :/
    > Odradzam PKO BP. Obsluga konta prawie 7 zl mies., przelewy 0,50 zl - to
    > wedlug mnie jest drogo - jedyny atut to duza liczba bezprowizyjnych
    > bankomatow, ale jak ktos mieszka w duzym miescie, to spokojnie moze to
    > olac.
    > No moze takze dosc duza bezawaryjnosc konta online.
    >
    > Nie wiem, jak z obsluga w PKO BP w "okienku", bo bylem tam tylko pare razy.
    > Ogolnie wychodzilem zniesmaczony ("przeciez moze Pan miec dwie karty

    Ja też odradzam PKO. Długie kolejki i opłaty za wszystko. Ja mam od
    wielu lat konto w Millennium i jestem zadowolona. Sami pamiętają o moich
    terminach i dzwonią do mnie, kiedy kończy mi się lokata. Oczywiste.
    Inaczej straciliby klienta.
    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2007-07-19 17:16:18
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
    > <prywata mode on> Właśnie tutaj mamy pytanie. Z Au to kupujesz płyty DVD
    > może? Kiedyś coś słyszałem a potrzebuje kupić coś koledze na prezent a w
    > Polsce drogie to jak cholera i trudno dostępne deko.<prywata mode off>

    Ich filmy nie zawsze u nas dzialaja, chyba ze masz player bez blokady.
    Ja glownie sprowadzam roznego rodzaju gry, czasem wychodzi dwa razy
    taniej niz w PL :) Nie wspominajac juz o tym, ze tam premiery sa czasem
    kilka miesiecy wczesniej.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 36. Data: 2007-07-20 10:06:48
    Od: Quental <a...@g...com>

    > Nie potrzebuje teraz kredytu. Poza tym tutaj pojawia mi sie takie
    > pytanie : czy kredyt hipoteczny w Multi jest lepszy niz w innych bankach
    > ? Zreszta, znajac ich procedury to pewnie i tak by mi kredytu nie dali :)

    Akurat jak bra em to najlepsze (porównywalne) warunki by y w Multi
    (by a jaka promocja czy co ) i w Fortisie. Wybra em Multi, bo i tak
    chcia em tam mie konto a extrasy mnie tylko do tego dodatkowo
    przekona y.
    A tak dodaj c jeszcze par s ów do dyskusji - chyba wol mie wszystko
    w jednym miejscu (cho pewnie k óci si to z przekonaniem niektórych
    bywalców listy), ni ror tutaj, fundusze tam, kart gdzie indziej, a
    kredyt jeszcze gdzie indziej. Przechodzi em kiedy przez okres
    posiadania 4 rachunków, ilu tam kart itd. i teraz po prostu mi si
    nie chce. Multi nie jest idealny pod ka dym wzgl dem, ale ma w sumie
    (bior c pod uwag wszystkie us ugi) wi cej plusów dodatnich, ni inne
    banki, które rozwa a em (jaki rok temu) przed za o eniem tam
    rachunku. I przyznaj , e generalnie jeszcze nie mia em ani jednego
    k opotu z partyline, konsultantami w banku itd. Mo e jak na razie mam
    szcz cie :)
    Tak czy siak, pewnie, nawet jakbym mia p aci za obs ug tego
    rachunku, to bym go tam mia ...

    Pozdrowienia,