  • 11. Data: 2006-02-10 21:57:30
    Temat: Re: Konto w HSBC USA
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > Rozumiem ze masz to konto na adres z Polski i PayPal'a z USA nie mozesz
    > posiadac.
    >
    > Pozdrawiam

    Mozna. Konto czekowe lub oszczednosciowe moze byc z adresem nawet na
    Antarktydzie. PayPal nie jest w stanie sprawdzic adresu do konta, a nawet
    imienia i nazwiska. Weryfikuje konto poprzez wyslanie dwoch malych depozytow na
    konto. Dokladne kwoty trzeba wpisac w serwisie PayPala. Jesli wpiszesz poprawnie
    == zweryfikowane konto, mozna wysylac i odbierac przelewy od innych
    paypalowiczow. Robilem upload dolkow z konta HSBC na konto paypal, robilem
    transfer z paypala polskiego na tego amrykanskiego, a potem te forse na hsbc
    przelalem i w ciagu 3 dni byla kasa. Karta ma adres przypisany z Polski, ale
    adres mozemy zmienic telefonicznie lub przez internet. Ja zmienilem przez
    internet na adres rodzinki z USA. Aktualizacja trwa chyba do 48h. Po paru dniach
    dodalem karte do PayPala i dziala :) Potem zmienilem adres w HSBC na wszelki
    wypadek. Wyciagi papierowe wysylaja, ale ja zmienilem sobie na wyciagi
    elektroniczne. Moge i tak w kazdej chwili zmienic. Pozatym teraz przyszla mi
    karta do PayPala debetowa na adres do rodzinki i moge nia wyjmowac kase z
    bankomatow.

  • 12. Data: 2006-02-10 21:58:05
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > Adres podobno można zmienić przez Internet.
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Maciej Wójcik

    Nie podobno, a NAPEWNO!

  • 13. Data: 2006-02-10 22:00:32
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > Dla mnie jest wazne czy da sie z tego miec Paypal z USA.
    > Na pocztku konto bedzie mialo adres w Polsce wiec nic z tego nie bedzie.
    >
    > Piszesz ze mozna adres zmienic na inny np. kumpla w USA.
    > A czy oni nie zechca np. kopi prawa jazdy aby to zrobic.
    >
    > W USA istnieje cos takiego jak nasze "belkowe".
    > Bedziesz co roku wysylal druki podatkowe?
    >
    > Pozdrawiam

    Da sie paypala z USA. Przy zmianie adresu nie wymagaja udowadniania adresu.
    Trzeba sie rozliczac jak rocznie przekroczysz wieksza sume na odsetkach, chyba z
    40$ ?? A pozatym na koncie darmowym nie ma zadnych procentow do rosniecia.
    Pozatym nierezydenci nie sa obowiazani do placenia belkowego i nie trzeba
    rozliczac sie z tego.

  • 14. Data: 2006-02-10 22:05:51
    Temat: Re: FORMULARZE OTWARCIA KONTA HSBC USA TUTAJ
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    http://www.freewebs.com/hsbcusa/

    Wystarczy sciagnac je, wydrukowac, wypelnic, zamiescic wymagane dokumenty i
    wyslac do HSBC Usa, a otworza po paru dniach, potem wysla pare listow, karte
    ,czeki startowe, piny, hasla i po wszystkim :)

  • 15. Data: 2006-02-10 22:10:40
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > Z tymi wyciagami, to jak ktos ma wyciagi z konta, to je przesyla, nie musi
    > zamawiac specjalnie z banku z pieczatkami i podpisami. Pozatym informacje
    > skad
    > bedziesz zasilac rachunek wymagane sa tylko jesli potrzebujesz produktow
    > kredytowych. To pisze dokladnie w formularzu.
    Owszem, ale kobieta uparła się, żeby jej wyjaśnić skąd będę miał pieniądze,
    które będę wpłacał na konto. A potem kolejne tłumaczenie - co to jest
    AdSense. Bardzo mało kumata była i chyba ze trzy maile z nią wymieniłem
    zanim zrozumiała ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik

  • 16. Data: 2006-02-10 22:14:35
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

> [...]
    > które będę wpłacał na konto. A potem kolejne tłumaczenie - co to jest
    > AdSense. Bardzo mało kumata była i chyba ze trzy maile z nią wymieniłem

    Wiem, bo w HSBC podobno najtrudniej w USA jest otworzyc konto. Sa pod tym
    wzgledem bardzo rygorystycznie nastawieni. Ja naszczescie z nimi juz umialem
    rozmawiac, bo w USA wiele razy bylem, ale ktos nie znajacy tamtych obyczajow i
    bankowosci amerykanskiej moze miec problemy.

    Podobno moze byc poswiadczenie tez notarialne, ale musi o byc notariusz/tlumacz
    przysiegly z j.angielskiego.

  • 17. Data: 2006-02-10 23:41:43
    Od: "PolandMET" <k...@a...net.pl>

    Użytkownik "kjvirtual" <k...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    karte
    > ,czeki startowe, piny, hasla i po wszystkim :)

    Szefie gratulacje !!
    Zrob skany wypelnionych drukow, bo jak sie tego nigdy nie robilo to mozna
    popelnic blad. A nie chce slac 2x tylko dlatego ze nie ma X w jakiejs
    kratce/

    zrob poradnik pod katem PayPala. Czyli mam zalozyc checking konto :)
    Jezu jakby to sie udalo to byla by eureka
    Marcin Cimała
    Polskie Centrum Meteorytowe
    http://www.PolandMET.com
    http://www.Meteoryt.net
    ************************

  • 18. Data: 2006-02-11 00:04:38
    Od: "icoteraz" <i...@p...onet.pl>

    Powinno sie udac z PayPalem pod warunkiem ze zmienisz pozniej adres polski
    na amerykanski.
    Musi to byc prawdziwy adres, gdyz oni pozniej wysla na niego karte.

    Moze mozna im napisac ze nie chce sie karty.
    Swoja droga to ta karta dziala dopoki sie nie zorientuja ze kasa wybierana
    jest w Polsce.

    Znam dwie osoby, ktorym tak sobie przestala dzialac po paru miesiacach.
    Oni lubia czasami zadzwonic by sie spytac czy wiesz ze kasa jest wybierana
    w Polsce.
    Oczywiscie masz u nich nr tel z USA

    PZDR

  • 19. Data: 2006-02-11 00:10:55
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

> [...]
    > Oni lubia czasami zadzwonic by sie spytac czy wiesz ze kasa jest wybierana

    O karte debetowa musisz sam aplikowac. Na sile nie wciskaja. Wyplacac mozesz na
    calym swiecie. Wyplacalem juz z 50 razy w Polsce. Bylo prowizji 1$. Nigdy nie
    dzwonili. Nigdy nic nie zablokowali. A co nie wolno mi podrozowac??

  • 20. Data: 2006-02-11 09:03:11
    Od: "Andrzej" <n...@n...pl>

> [...]
    > obyczajow i
    > bankowosci amerykanskiej moze miec problemy.
    >
    > Podobno moze byc poswiadczenie tez notarialne, ale musi o byc

    No to mam problem. Jestem ze Szczecina. Gdzie mam dokumenty potwierdzic?

    Pozdr.
    Andrzej