  • Data: 2003-05-16 07:29:23
    Temat: Konto wspolne - gdzie?
    Od: k...@g...pl (Konlin) szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Dojrzalem do tego aby z dziewczyna zalozyc sobie wspolne konto :))
    I teraz pytanie - gdzie najlepiej?
    Podstawowe wymagania:
    - niska miesieczna oplata
    - tanie 2 karty, bez znaczenia jakie
    - podglad kart przez siec

    W zasadzie konto ma sluzyc tylko temu zeby z niego robic zakupy karta
    wiec koszty przelewow, ubezpieczenia, siec placowek, bankomatow i inne
    pierdoly sa nieistotne.

    Stan posiadania:
    ja: mBank, Multi jestem, BZ WBK student, Lukas eKonto i LG; 2 ostatnie
    martwe od zalozenia
    dziewczyna: mBank, PKO BP (chyba jakies studenckie), Lukas - martwe.

    Co doradzacie? Przywrocic np. ktores konto w Lukasie i wziac dodatkowa
    karte? Czy zalozyc jakies nowe, wspolne? Podane wymagania sa na dzis i
    najblizsza przyszlosc, jednak wszystkie znaki na ziemi i niebie
    wskazuje ze dziewczyna zmieni sie w zone i wtedy potrzebne bedzie cos
    bardziej zaawansowanego.
    I sorry za lenistwo ale nie chce mi sie skakac po www wiekszosci
    bankow, sciagac TOiP a potem jeszcze szukac w archiwum wiadomosci nt.
    przekretow, kruczkow i niedociagniec kazdego z nich.

    Pozdrawiam
    Konrad Inglot

    --
    Best regards,