  • 1. Data: 2006-05-01 10:25:43
    Temat: Multibank - przelew w Euro
    Od: Dawid <d...@p...fm>

    Witam

    Moze ktos z Was orientuje sie jak przyjmowane sa przelewy Euro na zwykly
    rachunek (Jestem) w Multibanku?

    Mam dostac wynagrodzenie z zagranicy w Euro, umowe podpisalem w
    zlotowkach wiec musialbym jakos obliczyc sobie kwote Euro aby na tym nie
    stracic.

    Moze moglby ktos mi pomoc i wytlumaczyc jak przeliczane sa takie
    przelewy na zlotowki?

    Dziekuje za pomoc i pozdrawiam
    Dawid

  • 2. Data: 2006-05-01 10:31:21
    Temat: Re: Multibank - przelew w Euro
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Dawid" <d...@p...fm> wrote in message

    > Moze moglby ktos mi pomoc i wytlumaczyc jak przeliczane sa takie
    > przelewy na zlotowki?

    http://www.multibank.pl/oplaty_i_kursy/kursy_walut/

    MK

  • 3. Data: 2006-05-07 09:18:06
    Od: "Jarek" <j...@w...pl>

    W multibanku możesz mieć również konto dewizowe ( w euro).
    Sprawdź jak mają kurs wymiany w porównaniu z NBP. Prawdopodobnie kurs jest
    gorszy niż NBP i jeżeli Twój pracodawca jest gotów policzyć Ci wg kursu
    bankowego to ok.
    Możesz ew. otrzymać euro na konto dewizowe i potem sam je sprzedać (np. poa
    bankiem)
    Pzdr.
    Jarek