    From: "harpy" <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Koszty "wymazania" banku z hipoteki ?
    Date: Thu, 17 Nov 2005 21:49:22 +0000 (UTC)

    Witam,
    Jeśli ktoś mógłby mi pomóc, bo nie bardzo się orientuję.
    Chodzi oczywiście o koszty związane z wypisaniem banku z hipoteki, która
    jest zabezpieczeniem kredytu mieszkaniowego.
    Konkretnie : chce przenieść kredyt z jednego banku do drugiego, no ale m.in.
    jest wlaśnie koszt wypisu pierwszego banku z hipoteki i wpisanie banku nr 2.
    Kwestia wpisu jest jasna, no ale coś mi się kołata, że wypis już nie jest
    taki tani (jest jakaś taksa na to ?).

    Dodam, mieszkanie jest kupione na rynku pierwotnym (chociaż nie ma to chyba
    znaczenia).