  • 1. Data: 2008-04-17 18:31:53
    Temat: Kradzież pieniędzy z karty
    Od: krzysiek <k...@g...com>

    Witam,

    Mam taki problem ktoś mniej więcej podejrzewam kto skroił mi 10 euro z
    kart debetowej, ale nie mam na to żadnych dowodów. To znaczy mam
    dowody że pieniądze zniknęły tylko nie wiem czy da się złapać
    kradzieja... Konto jest założone w Lloydsie w UK ja przebywam obecnie
    w Polsce i nie wiem co z tym zrobić.

    Macie jakieś rozsądne propozycje.

    Tylko proszę nie jechać po mnie że oddałem numer karty, bo to już się
    stało i się nie odstanie

    Z góry dziękuję za konstruktywne propozycje

  • 2. Data: 2008-04-17 18:38:44
    Temat: Re: Kradzież pieniędzy z karty
    Od: r...@p...fm

    ...podejrzewam kto skroił mi 10 euro z
    kart debetowej, ale nie mam na to żadnych dowodów. To znaczy mam
    > dowody że pieniądze zniknęły tylko nie wiem czy da się złapać
    > kradzieja

    Było ostatnio w jakim filmie o włoskiej mafii. Lubisz gościa, którego
    podejrzewasz? Jeśli nie to masz gościa z głowy za 10 euro... :

    Pozdro
    Robson

  • 3. Data: 2008-04-17 18:48:20
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 17 Kwi, 20:31, krzysiek <k...@g...com> wrote:
> [...]
    > kart debetowej, ale nie mam na to żadnych dowodów. To znaczy mam
    > dowody że pieniądze zniknęły tylko nie wiem czy da się złapać

    Masz wyciag z konta?
    Moze to jakas oplata bankowa - przedluzenie karty czy cos podobnego.

  • 4. Data: 2008-04-17 20:28:36
    Od: krzysiek <k...@g...com>

    On 17 Kwi, 20:48, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Masz wyciag z konta?
    > Moze to jakas oplata bankowa - przedluzenie karty czy cos podobnego.

    Na wyciągu jest wyraźnie napisane że ktoś doładował skypa

    17Apr08
    DEB
    WWW.SKYPE.COM
    EUROS 10.00
    XR 1.20482
    CD 9316
    8.30
    Podejrzewam nawet kto tylko nie wiem czy można mu coś zrobić

  • 5. Data: 2008-04-17 21:11:38
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    Na wyciągu jest wyraźnie napisane że ktoś doładował skypa

    dokładnie tak ;-)

    czyli kto?

  • 6. Data: 2008-04-17 23:17:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysiek" f...@m...goo
    glegroups.com

    : Macie jakieś rozsądne propozycje.

    Na cofanie czasu -- nie, ale może warto coś uczynić, aby w przyszłości
    tą kartą nie płacono w Twoim imieniu bez Twojej aprobaty? :)

    --