  • 1. Data: 2009-03-06 06:59:19
    Temat: Kredyt Bank - jak wydrukować sobie potwierdzenie przelewu-pomocy
    Od: "Józef Gołaś" <j...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Muszę wydrukowac potwierdzenie wykonania przelewu z grudnia 2008 r. - operację
    znalazłem w historii- był to przelew wychodzący (ja płaciłem)

    ale do cholery nie ma tam przy niej napisu ani guzika potwierdzenie

    Proszę o łopatologiczne wskazanie jak to zrobić - bo do tej pory nie
    korzystałem z tej funkcji - a jak trzeba to już mnie cholera bierze!!!!

  • 2. Data: 2009-03-06 08:33:10
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Józef Gołaś wrote:
> [...]
    >
    > Proszę o łopatologiczne wskazanie jak to zrobić - bo do tej pory nie
    > korzystałem z tej funkcji - a jak trzeba to już mnie cholera bierze!!!!

    Przelewy i zlecenia -> Listy przelewów -> przyjęte (wydruk potwierdzenia)

    --
    MiCHA

  • 3. Data: 2009-03-06 15:24:47
    Od: "sumi" <s...@p...onet.ohohoNOSPAM.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" napisał w wiadomości

    > Przelewy i zlecenia -> Listy przelewów -> przyjęte (wydruk potwierdzenia)

    ....no i trzeba ustawic parametry wyszukiwania i kliknąc "szukaj"
    ale trzeba pamiętac, że system KB 24 przechowuje historię tylko za ostatnie
    184 dni.

    --
    Pozdrawiam - Mirek
    www.kredytbankowy.com

  • 4. Data: 2009-03-06 17:11:23
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Czym się rózni
    Drukuj
    od
    Duplikat wyciagu?
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2009-03-06 19:09:48
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Czym się rózni
    > Drukuj
    > od
    > Duplikat wyciagu?

    Może tym?

    > Wygenerowane elektronicznie potwierdzenie realizacji polecenia przelewu. Dokument
    sporządzony na podstawie art.7 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997
    > Prawa bankowego (Dz.U. Nr 72 z 2002 roku, poz. 665 z późniejszymi zmianami). Nie
    wymaga podpisu ani stempla.

    --
    animka