  • 1. Data: 2004-12-10 23:24:31
    Temat: Kredyt Bank stracił 125 mln?
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    W bieżacym "NIE" piszą o tym, że Kredyt Bank umoczył chyba definitywnie
    przynajmniej 125 mln zł. Biorąc pod uwagę to, że KB jest na minusie od
    jakiegoś czasu nie wróżę dobrze mu na przyszłość... Bardziej bolesna
    może być przez całą tę sprawę ze "złymi" kredytami udzielonymi
    selezjanom i innym instytucjom kościelnym utrata i tak już
    nadszarpniętego zaufania i w konsekwencji odpływ klientów. Co sądzcie?
    --
    Tell me that I'm a sinner
    Lay me down again

  • 2. Data: 2004-12-11 00:19:57
    Temat: Re: Kredyt Bank stracił 125 mln?
    Od: "PrzemB" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Varg" <v...@p...megapolis_invert> napisał w wiadomości
    l.in.man...
    |W bieżacym "NIE" piszą o tym, że Kredyt Bank umoczył chyba definitywnie
    | przynajmniej 125 mln zł. Biorąc pod uwagę to, że KB jest na minusie od
    | jakiegoś czasu

    Pani prezes na konferencji 6.12.2004 zapowiadała możliwość osiągnięcia
    najwyższego zysk od początku isnienia KB (>216 mln w 2000r).

> [...]
    | selezjanom i innym instytucjom kościelnym utrata i tak już
    | nadszarpniętego zaufania i w konsekwencji odpływ klientów. Co sądzcie?

    Sprawa Salezjanów to jest okres 2000/2001. Jak myślisz skąd wzięly się
    takie rezerwy w XI 2003 i w konsekwencji 1,5 mld PLN straty za 2003r ?
    Tworzyli rezerwy na wszystko co było mogło sie wyłożyć.

    Z twoimi przemyśleniami spóźniłaś się o rok. Poszukaj w archiwum dyskukusji
    na tej grupie.

    Ale jak to mówił Bartol: .......
    już niedługo styczeń. :-))))

    Pozdr.
    PrzemB

  • 3. Data: 2004-12-11 10:23:52
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

> [...]
    > selezjanom i innym instytucjom kościelnym utrata i tak już
    > nadszarpniętego zaufania i w konsekwencji odpływ klientów. Co sądzcie?

    Tyle, że w obecnej chwili nie ma to żadnego znaczenia, bo rezerwy na
    stracone kredyty zostały utworzone rok temu i teraz KB wychodzi na prostą i
    spodziewa się zysku.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2004-12-11 12:40:17
    Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl>

    http://profit.redakcja.pl/archiwum/artykul.asp?Artyk
    ul=2533

    Pozdrawiam
    KK

  • 5. Data: 2004-12-11 13:03:47
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Varg <v...@p...megapolis_invert> wrote:
    > Bardziej bolesna może być przez całą tę sprawę ze "złymi" kredytami
    > udzielonymi selezjanom i innym instytucjom kościelnym utrata i tak już
    > nadszarpniętego zaufania i w konsekwencji odpływ klientów. Co sądzcie?

    Ze NIE odgrzewa ten sam kotlet po raz kolejny - i to tylko i wylacznie
    dlatego, ze chodzi o Kosciol, a nie problemy banku.
    Bank utworzyl na ten kredyt juz dawno rezerwy, wiec w tekscie powinno to
    byc zaznaczone. Jak nie jest o tym napisane, to zle swiadczy o
    dziennikarzu.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 6. Data: 2004-12-11 22:31:54
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    > Ze NIE odgrzewa ten sam kotlet po raz kolejny - i to tylko i wylacznie
    > dlatego, ze chodzi o Kosciol, a nie problemy banku.

    to fakt, tak sadze

    > Bank utworzyl na ten kredyt juz dawno rezerwy, wiec w tekscie powinno to
    > byc zaznaczone. Jak nie jest o tym napisane, to zle swiadczy o
    > dziennikarzu.

    a nie koniecznie, no chyba ze dziennkarz napisze ze ta kasa zamiast na
    rezerwy mogla by "pracowac"

    a co do kosciola to powinien miec tyle wspolnego z bankami, gospodrka
    polityka itd, co biale z czarnym i ktos powinien o tym pisac

    --
    pozdr
    Marek

  • 7. Data: 2004-12-12 12:55:25
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "Marek" <m...@o...pl> wrote:
> [...]
    > a co do kosciola to powinien miec tyle wspolnego z bankami, gospodrka
    > polityka itd, co biale z czarnym i ktos powinien o tym pisac

    Problemem jest też to (poruszone w artykule), co robił nadzór bankowy?
    No i jak widać nawet jeśli chodzi o spłacanie długów są w Polsce równi i
    równiejsi. Gdybym ja nie spłacał rat kredytu miałbym już na stałe
    komornika uczepionego pleców...

    --
    Activate the aggression that exposes the hidden
    Denying the existence of praying to illusions