  • 1. Data: 2008-09-09 18:29:19
    Temat: Kredyt a sluzebnosci
    Od: "Łukasz Z." <z...@w...pl>

    Witam.
    Czy orientujecie sie czy jakis bank udzieli kredytu na remont domu, gdzie w
    KW wpisana jest sluzebnosc dozywocia?
    Z gory dzieki za pomoc

    Ł.

  • 2. Data: 2008-09-09 18:52:53
    Temat: Re: Kredyt a sluzebnosci
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Łukasz Z. pisze:
    > Witam.
    > Czy orientujecie sie czy jakis bank udzieli kredytu na remont domu, gdzie w
> [...]

    Sprawdz Nordea.
    Wiem, ze dali kilka lat temu kredyt na zakup domu gdzie czesc pieniedzy
    byla uzyskana ze sprzedazy mieszkania z dozywociem z przeniesieniem
    dozywocia na nowozkupiona nieruchomosc.
    Z tym, ze dozywocie bylo spisane notarialnie, natomiast nie mam pojecia
    czy polaczone to jest z wpisem do ksiag.

  • 3. Data: 2008-09-09 20:35:45
    Od: "uC" <b...@u...uc>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > Z tym, ze dozywocie bylo spisane notarialnie, natomiast nie mam pojecia
    > czy polaczone to jest z wpisem do ksiag.

    a moze byc spisane bez wpisu do ksiag?

    a tak przy okazji, czy ktos z Was slyszal o ustaleniu sluzebnosci juz PO
    wzieciu kredytu? ostatnio uswiadomilem sobie ze mi sie zeden bank chyba sie
    na to nie zgodzi...

    pzdr.,
    uC

  • 4. Data: 2008-09-09 20:58:33
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    uC pisze:
    > "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message

    > a moze byc spisane bez wpisu do ksiag?

    U notariusza ksiag nie ma.
    Nie wiem, czy po spisaniu prowadzi on z urzedu uaktualnienie ksiiag,
    przesylajac kopie aktu do odpowiedniego wydzialu.

    > a tak przy okazji, czy ktos z Was slyszal o ustaleniu sluzebnosci juz PO
    > wzieciu kredytu? ostatnio uswiadomilem sobie ze mi sie zeden bank chyba
    > sie na to nie zgodzi...

    Dlaczego?
    Bankowi moze wystarczyc ubezpieczenie nieruchomosci jako zabezpieczenie
    - chyba, ze dotyczy to 100% finansowania zakupu - ale ty piszesz o remoncie.

  • 5. Data: 2008-09-09 21:45:31
    Od: "uC" <b...@u...uc>

> [...]
    > chyba, ze dotyczy to 100% finansowania zakupu - ale ty piszesz o remoncie.

    o remoncie?! nic takiego nie naisalem
    kredyt hipoteczny, budowa domu
    pzdr.,
    uC

  • 6. Data: 2008-09-09 22:23:03
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    uC pisze:
    > "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message

    > o remoncie?! nic takiego nie naisalem
    > kredyt hipoteczny, budowa domu
    > pzdr.,
    > uC
    zalozyciel watku pisal o remoncie

  • 7. Data: 2008-09-10 08:01:10
    Od: "uC" <b...@u...uc>

    > zalozyciel watku pisal o remoncie

    ale Ty odpowidasz pod moim postem a nie pod jego...
    pzdr.,
    uC

  • 8. Data: 2008-09-10 08:28:39
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 10 Wrz, 10:01, "uC" <b...@u...uc> wrote:

    > ale Ty odpowidasz pod moim postem a nie pod jego...

    A ty podpinasz sie do jego watku, nie precyzujac, ze masz podobny ale
    rozniacy sie problem
    Szczerze mowiac, sadzilem, ze koresponduje z nim.

  • 9. Data: 2008-09-10 19:57:33
    Od: "uC" <b...@u...uc>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > A ty podpinasz sie do jego watku, nie precyzujac, ze masz podobny ale
    > rozniacy sie problem
    > Szczerze mowiac, sadzilem, ze koresponduje z nim.

    ok, EOT
    pzdr.,uC