    From: LM <p...@n...sig>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kredyt dla spółki
    Date: Sun, 26 Jun 2005 17:35:40 +0200

    Witam!
    Szukam banku, który udzieli kredytu spółce partnerskiej (grupowa
    praktyka stomatologiczna). Spółka dostała dotację na zakup sprzętu z
    funduszu ZPORR. Kredyt ma pokryć tą część kosztów, która zostanie
    zwrócona w postaci dotacji (ok. 70k PLN). Problemem jest to, że firma
    działa (a właściwie ma przychody) dopiero od marca br., przychody są na
    razie niewielkie i nie przewyższają kosztów.
    W BPH mają się zastanowić, ING mnie odwalił od razu (a swoją drogą, czy
    ma sens dzwonienie do innego oddziału ING, czy wszędzie mają takie samo
    podejście?). Mam zamiar zadzwonić jeszcze do BZWBK, Multibanku, Kredyt
    Banku, PKO BP. Może macie jeszcze jakieś inne propozycje?

    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk