    From: Daniel Stalica <d...@s...info>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Kredyt hipoteczny.
    Date: Tue, 05 Apr 2011 09:26:28 +0200

    W dniu 2011-04-05 09:01, ViRuS pisze:
    > Tak? Nie wiem ile masz lat, ale spróbuj w dziesiejszych czasach znaleźć
    > sobie fajną, "niewybrakowaną" żonę nie mając mieszkania, nie mówiąc o
    > samochodzie i innych absolutnie potrzebnych rzeczach. Pęknie ze śmiechu
    > jak jej powiesz że będziecie mieszkać z teściami i rodzeństwem. Dziś
    > mieszkanie to jest must-have dla faceta. Kiedyś czasy były inne, kobiety
    > były inne. Nawet w dzikich plemionach facet idzie do lasu, wycina
    > dzunglę, buduje chatę, idzie do sąsiedniej wioski, kradnie kobietę i
    > voila, ma rodzinę :) Tutaj to nie takie proste. Więc dalej uważam, że
> [...]

    Niewybrakowaną? co masz na myśli? Bo boję się ze mamy różne wymagania co
    do żon...
    Inne absolutne potrzeby to iphone? płaski telewizor? itp?
    Jakoś dziwnym trafem moi znajomi nie mają problemów takich jak Ty... o
    sobie nie piszę, bo ja już w ogóle jestem inny.
    Jeśli masz takie przekonania, o tym co musisz posiadać i że musisz
    sprzedawać za to dusze diabłu, to bardzo mi jest przykro.

    --
    Strony internetowe, sklepy internetowe.
    Pozycjonowanie i optymalizacja.