  • 1. Data: 2003-02-16 21:47:28
    Temat: Kredyt hipoteczny na zakup mieszkania
    Od: " Piotr" <s...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Mam zamiar kupiec mieszkanie ktora posiada hipoteke. Nie mam wolnej gotowki
    wiec jestem zmuszony do wziecia kredytu hipotecznego. Mam taki zamysl. Kupuje
    to mieszkanie czyli biore ten kredyt. Swoje obecne mieszkanie sprzedaje i
    spalcam ten kredyt prawie w calosci.
    Jaki bank poecacie ?
    Co jest wazne przy wyborze banku ?
    Musze miec mozliwosc splacenia kredytu przed terminem.
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2003-02-17 10:45:56
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny na zakup mieszkania
    Od: "Fires" <f...@a...com.USUN.pl>

    Użytkownik " Piotr" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jaki bank poecacie ?
    > Co jest wazne przy wyborze banku ?
    > Musze miec mozliwosc splacenia kredytu przed terminem.

    Przeczytaj watek "Krótkoterminowy kredyt na zakup mieszkania".

    Poruszam w nim dokładnie ten sam problem i zamiar :-)

    PS. Mieszkanie ktore chcesz kupić posiada hipoteke? Czyli jest już czymś
    obiciażone?

    --
    ----=== Sławomir Fajer (Fires) ==----