  • 1. Data: 2011-10-04 17:26:38
    Temat: Kredyt hipoteczny - wyplata srodkow na konto inne niz sprzedajac
    Od: "Raf" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Biore kredyt w ING - sprzedajacy mieszkanie chce, zeby wyplata srodkow z
    kredytu odbyla sie na konto nalezace do innej osoby - bedzie do zaznaczone w
    akcie notarialnym.

    Wg mojego doradcy z ING bank zaakceptuje takie rozwiazanie bez problemu.

    Pytanie do Was: Czy ktos moze spotkal sie z taka sytuacja i wie jak to
    wygladalo w praktyce?

  • 2. Data: 2011-10-04 17:53:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/4/2011 12:26 PM, Raf wrote:
> [...]
    >
    > Wg mojego doradcy z ING bank zaakceptuje takie rozwiazanie bez problemu.
    >
    > Pytanie do Was: Czy ktos moze spotkal sie z taka sytuacja i wie jak to

    wrzuc to na p.s.prawo.

    Zeby potem nie bylo jaj, ze nie zaplaciles

  • 3. Data: 2011-10-04 20:06:33
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    doradca ma rację, to sprzedający decyduje na jakie konto mają trafić
    pieniądze - zapisane to zostanie w akcie notarialnym, który wszyscy
    zainteresowani muszą zaakceptować w obecności rejenta

    --
    pozdrawiam
    RobertS