  • 1. Data: 2011-10-04 06:24:47
    Temat: DB rozdaje modemy.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Tym razem za załozenie konta dają modem.

    http://www.dbnet24.pl/promocje/urodzinowa/

    http://dbnet24.pl/pliki/Regulamin_Promocji_II_Urodzi
    ny_dbNET.pdf

    wiatrak

  • 2. Data: 2011-10-04 06:26:43
    Temat: Re: DB rozdaje modemy.
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 04.10.2011 08:24, wiatrak pisze:
    > Tym razem za załozenie konta dają modem.
    >
    > http://www.dbnet24.pl/promocje/urodzinowa/
    >
    > http://dbnet24.pl/pliki/Regulamin_Promocji_II_Urodzi
    ny_dbNET.pdf

    > wiatrak

    Oo, nareszcie jakas bardziej sensowna nagroda ;)

  • 3. Data: 2011-10-04 10:01:48
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Oo, nareszcie jakas bardziej sensowna nagroda ;)

    Niby tak (i nawet ten modem dziala z bezplatna Aero2 :), ale...
    - w promocji na wiosne dawali plecaki (100-130zl) i ipody (200-250zl),
    czyli w sumie ok. 300-380zl
    - potem nic
    - potem zestaw glosnomowiacy (100zl) i ew. Vespa*
    (*ciezka do wygrania, ale zawsze cos)
    - potem nic
    - a teraz tylko modemy (ok. 100-130zl)

    ...czyli jest coraz gorzej, eh :)

  • 4. Data: 2011-10-04 10:18:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-04 12:01, Q pisze:

> [...]
    > czyli w sumie ok. 300-380zl
    > - potem nic
    > - potem zestaw glosnomowiacy (100zl) i ew. Vespa*

    Z każdej z tych promocji można było skorzystać osobiście, czy trzeba
    było podstawiać słupy?

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2011-10-04 10:43:52
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2011-10-04 08:24, wiatrak pisze:
    > Tym razem za załozenie konta dają modem.

    Szkoda, że trzeba brać debetówkę...
    Nie znalazłem informacji jak długo konto musi być aktywne.

    --
    radar

  • 6. Data: 2011-10-04 10:49:02
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > - w promocji na wiosne dawali plecaki (100-130zl) i ipody (200-250zl),
    > czyli w sumie ok. 300-380zl

    Tylko plecaki były gwarantowane. Żeby dostać ipoda trzeba było zabawić sie w
    jakiś "wyscig szczurów".

  • 7. Data: 2011-10-04 11:03:45
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-10-04 12:43, radar wrote:
    > Szkoda, że trzeba brać debetówkę...

    Raczej nie ma obowiązku brania debetówki. Ale może czegoś nie doczytałem.

    > Nie znalazłem informacji jak długo konto musi być aktywne.

    IMHO jedyny wymóg to przelanie 1.5 kplz w ciągu 7 dni od otworzenia
    rachunku oraz utrzymanie tego przez 14 dni.

    Pytanie tylko czy zamknięcie rachunku nie jest traktowane jako "zmiana
    Pakietu ..." (TOiP punkt 2.7), bo kosztuje to 150 plz.

    Piotrek

  • 8. Data: 2011-10-04 11:44:21
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-10-04 08:24, wiatrak pisze:
    > Tym razem za załozenie konta dają modem.

> [...]

    a majac juz tam rora, mozna otworzyc drugiego w tej promocji ?

    P.

    --
    http://dumpingowiec.pl - Faktury, Rachunki, Paragony, Magazyn,
    Księgowość - 35 zł!

  • 9. Data: 2011-10-04 11:46:29
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    ny_dbNET.pdf

    > Oo, nareszcie jakas bardziej sensowna nagroda ;)

    Sensowna? Nagroda? Za którą trzeba płacić?

    --
    marfi

  • 10. Data: 2011-10-04 11:47:54
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 04.10.2011 13:46, marfi pisze:

    > Sensowna? Nagroda? Za którą trzeba płacić?

    A niby konkretnie za co placic? He?