    From: "Alec" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kredyt hipotecznyna 40000 w zlotowkach,czy CHF
    Date: Sat, 20 Aug 2005 19:26:22 +0200

    Witam !
    Temat jak czytam grupe to juz przerabiany nie raz,ale ja mam ciagle
    dylemat !!
    Musze wziac kredyt na zakup mieszkania i co rozmawiam z bankiem to kazdy
    mowi co innego.
    Planuje wziac kredyt hipoteczny w PTF (www.ptf.pl) w wysokosci 40 000
    (wplata 5250 zl - nie place wowczas ubezpieczenia, przy wplacie min 10%) na
    15 lat i na dzien dzisaijszy chyba w CHF - oprocentowanie 3,36 (rata
    malejaca).
    Przedstawiciel bankowy jeden mowi, ze przy tak niskim kredycie to lepiej
    wziac w zlotowkach, bo frank stosunkowo nisko stoi i moze zdrozec np po
    wyborach,ale zawsze to ryzyko podejmuje kredytobiorca ..
    Czy moze ktos bral podobny kredyt i przerabial taka kwestie - bede
    bardzo wdzieczny za jakas sugestie

    PS. BOŚ ma promocje na 1.8%,ale trzeba czekac okolo miesiaca na udzielenie
    kredytu, poniewaz jest tak wielkie zainteresowanie,a ja niestety musze
    uruchomic kredyt 5 wrzesnia.