  • Data: 2010-03-23 21:27:52
    Temat: Kredyt mieszkaniowy a spłata współwłaściciela
    Od: Krzysiek <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Czy banki udzielaja kredytow mieszkaniowych, ktorych celem bylaby
    splata dotychczasowego wspólwlasciciela mieszkania? Czy w takim
    przypadku pozostaje jedynie pozyczka hipoteczna? Dla utrudnienia
    dodam, że zniesienie wspolwlasnosci nastapilo na drodze sadowej, a nie
    dobrowolnej umowy sporządzonej notarialnie. Bylem w banku i pytalem
    "doradczynie", ale kobieta ewidentnie nie wiedziala o co mi chodzi i
    caly czas upierala sie, ze tak, da sie, ale musze miec akt notarialny
    nabycia mieszkania (oczywiscie nie mam, zamiast aktu mam postanowienie
    sadu). Ma ktos doswiadczenia w podobnej sprawie?

    Pozdrawiam
    - Krzysiek