  • 1. Data: 2010-03-23 21:27:52
    Temat: Kredyt mieszkaniowy a spłata współwłaściciela
    Od: Krzysiek <p...@g...com>

    Czy banki udzielaja kredytow mieszkaniowych, ktorych celem bylaby
    splata dotychczasowego wspólwlasciciela mieszkania? Czy w takim
    przypadku pozostaje jedynie pozyczka hipoteczna? Dla utrudnienia
    dodam, że zniesienie wspolwlasnosci nastapilo na drodze sadowej, a nie
    dobrowolnej umowy sporządzonej notarialnie. Bylem w banku i pytalem
    "doradczynie", ale kobieta ewidentnie nie wiedziala o co mi chodzi i
    caly czas upierala sie, ze tak, da sie, ale musze miec akt notarialny
    nabycia mieszkania (oczywiscie nie mam, zamiast aktu mam postanowienie
    sadu). Ma ktos doswiadczenia w podobnej sprawie?

    Pozdrawiam
    - Krzysiek

  • 2. Data: 2010-03-23 22:01:53
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <p...@g...com> napisał w wiadomości grup
    1g2000yqm.googlegroups.com...
    > Czy banki udzielaja kredytow mieszkaniowych, ktorych celem bylaby
    > splata dotychczasowego wspólwlasciciela mieszkania?

    Jak wiadomo zazwyczaj trudno udowodnić nieistnienie czegoś, ale uważam, że
    raczej nie istnieje taka oferta kredytu hipotecznego, czyli będziesz skazany
    na pożyczkę hipoteczną.

  • 3. Data: 2010-03-23 22:18:03
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Krzysiek pisze:
> [...]
    > caly czas upierala sie, ze tak, da sie, ale musze miec akt notarialny
    > nabycia mieszkania (oczywiscie nie mam, zamiast aktu mam postanowienie

    Tzn. jak konkretnie wygląda to postanowienie? Sąd przydzielił Ci prawo
    do całego mieszkania i nakazał spłatę określonej kwoty byłemu
    współwłaścicielowi?

    --
    MiCHA

  • 4. Data: 2010-03-24 05:52:41
    Od: Krzysiek <p...@g...com>

    On 23 Mar, 23:18, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:
    > Tzn. jak konkretnie wygląda to postanowienie? Sąd przydzielił Ci prawo
    > do całego mieszkania i nakazał spłatę określonej kwoty byłemu
    > współwłaścicielowi?

    Dokładnie tak.

    - Krzysiek

  • 5. Data: 2010-03-24 05:58:27
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > Dokładnie tak.

    O ile termin zapłaty nie minął to każdy (normalny) bank ze średnio
    rozumnym doradcą powinien potraktować to jako kupno części udziałów
    nieruchomości.

    Darek

  • 6. Data: 2010-03-25 09:47:37
    Od: Krzysiek <p...@g...com>

    On 24 Mar, 06:58, Darek <n...@p...maila.pl> wrote:
    > O ile termin zapłaty nie minął to każdy (normalny) bank ze średnio
    > rozumnym doradcą powinien potraktować to jako kupno części udziałów
    > nieruchomości.

    A jeżeli termin zapłaty minie, to bank już nie będzie chciał ze mną
    rozmawiać?

    - Krzysiek