  • 11. Data: 2006-09-01 14:28:30
    Temat: Re: Kredyt na działkę budowlaną...
    Od: mario <r...@...migrol.pl>

    mario wrote:

> [...]

    P.S. banki mają infolinie 0 80xx xxx (latwo je znaleźć na stronach bankow w
    dziale kred. hipotecznych), najczesciej do 17-18.00 można się tam
    dowiadywać, dosyć dobrze udzielją informacji

  • 12. Data: 2006-09-02 20:58:50
    Od: z...@p...onet.pl

    > P.S. banki mają infolinie 0 80xx xxx (latwo je znaleźć na stronach bankow w
    > dziale kred. hipotecznych), najczesciej do 17-18.00 można się tam
    > dowiadywać, dosyć dobrze udzielją informacji

    Na infolinii najczesciej uslyszysz to co chcesz uslyszec. Przeciez tam nie
    pracuja analitycy, tylko studentki na umowe zlecenie.

  • 13. Data: 2006-09-03 17:37:00
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    mario <r...@...migrol.pl> dnia 01 wrz 2006 napisał(a):

    > nie dadza na "czysto" rolną no chyba

    Dają dają, nie wprowadzaj kolegi w błąd. Wypada jednak dołączyć plan
    zagospodarowania terenu, który potwierdza fakt, że na tej działce
    zostanie zbudowany dom.

    --
    ___//] ____ Wozik: http://wozik.com
    |o_ '---' _ | Black Label Society SDMF
    `(_)-------(_)'' Polish Brewtality Chapter
    ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 14. Data: 2006-09-04 08:27:52
    Od: mario <r...@...migrol.pl>

    Wozik wrote:

    > Dają dają, nie wprowadzaj kolegi w błąd. Wypada jednak dołączyć plan
    > zagospodarowania terenu, który potwierdza fakt, że na tej działce
    > zostanie zbudowany dom.

    toż napisałem tak

  • 15. Data: 2006-09-04 08:29:29
    Od: mario <r...@...migrol.pl>

    z...@p...onet.pl wrote:

    > Na infolinii najczesciej uslyszysz to co chcesz uslyszec. Przeciez tam nie
    > pracuja analitycy, tylko studentki na umowe zlecenie.

    ale zorientujesz się o co chodzi, jak kto zielony w temacie, dzwoniłem do
    trzech banków i korelowałem odpowiedzi, na start wystarczy
    lepiej założyć 15 wątków na grupie bo co chwila nowe pytanie?

  • 16. Data: 2006-09-04 08:31:50
    Od: mario <r...@...migrol.pl>

    mario wrote:

    > ale zorientujesz się o co chodzi, jak kto zielony w temacie, dzwoniłem do
    > trzech banków i korelowałem odpowiedzi, na start wystarczy
    > lepiej założyć 15 wątków na grupie bo co chwila nowe pytanie?

    p.s. a jak chciałem się dowiedzieć dokładnie w oddziale to też mi Pani
    powiedziała , że nie wie do końca bo to zależy od analityka, a jak spytałem
    czy nie może zapytać analityka to powiedziała, że nie, bo nie wie do
    którego trafi i taka była rozmowa