  • 1. Data: 2011-07-03 14:11:00
    Temat: Kredytówki za "free"!?
    Od: "D@w!d J@$" <x...@g...com>

    Witam.
    Czy jeszcze gdzieś "rozdają" KK na ładne oczy wręcz za darmo? Albo
    prawie za darmo np. po spełnieniu jakiś śmiesznych wymagań typu "x"
    transakcji bezgotówkowych w m-ącu? Limit jaki mnie interesuje... 1 -
    1,5k :) Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-07-03 15:21:30
    Temat: Re: Kredytówki za "free"!?
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-07-03 16:11, D@w!d J@$ pisze:

> [...]
    > prawie za darmo np. po spełnieniu jakiś śmiesznych wymagań typu "x"
    > transakcji bezgotówkowych w m-ącu? Limit jaki mnie interesuje... 1 -

    Niektóre dają np.
    http://www.openonline.pl/karty_kis/
    albo w tym samym banku, ale w innej wersji:
    http://getinonline.pl/get/

    Niedawno Citi miało promocję typu "karta na zawsze za darmo"
    ale chyba się w czerwcu skończyła.

  • 3. Data: 2011-07-03 15:27:27
    Od: BI <f...@o...pl>

    On 3 Lip, 16:11, "D@w!d J@$" <x...@g...com>
    wrote:
> [...]
    > prawie za darmo np. po spełnieniu jakiś śmiesznych wymagań typu "x"
    > transakcji bezgotówkowych w m-ącu? Limit jaki mnie interesuje... 1 -

    Warunki całkowitej darmowości i braku wymagań - poza wymogiem
    terminowej spłaty :) - spełnia karta Keep It Simple wydawana przez
    Open Finance. Ja dostałem ją przed rokiem z inicjatywy Opena mając tam
    lokatę.
    Wniosek można składać tędy: http://openonline.pl/kis/

  • 4. Data: 2011-07-03 15:48:29
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "D@w!d J@$" <x...@g...com> napisał w
    wiadomości news:iupt8d$215$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > za darmo np. po spełnieniu jakiś śmiesznych wymagań typu "x" transakcji
    > bezgotówkowych w m-ącu? Limit jaki mnie interesuje... 1 - 1,5k :)

    Karta VISA Auchan ?

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2011-07-03 16:51:38
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-07-03 17:48, Irokez pisze:
    > Użytkownik "D@w!d J@$" <x...@g...com> napisał
    > w wiadomości news:iupt8d$215$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Karta VISA Auchan ?

    Ty się pytasz czy odpowiadasz?
    Jeżeli pytasz, to IMHO odpowiedź brzmi nie:
    http://www.swiataccord.pl/userfiles/file/TOiP_AU%281
    %29.pdf

  • 6. Data: 2011-07-03 18:43:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "BI" 0...@y...goo
    glegroups.com

> [...]

    : terminowej spłaty :) - spełnia karta Keep It Simple wydawana
    : przez Open Finance. Ja dostałem ją przed rokiem z inicjatywy

    Mnie nie dali. (a mam ładne oczy, bardzo ładne -- prześliczne!)
    [tyle tylko, że mam słabą komórkę, więc być może słabo widać tę
    prześliczność podczas wery_fikacyjnej rozmowy telefonicznej]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2011-07-03 19:08:33
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

> [...]
    > prawie za darmo np. po spełnieniu jakiś śmiesznych wymagań typu "x"
    > transakcji bezgotówkowych w m-ącu? Limit jaki mnie interesuje... 1 -

    Meritum - Classic wystarczą transakcje za 300zl, Karta kierowcy -
    transakcje za 500zl

    Darek

  • 8. Data: 2011-07-03 19:09:06
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <4e1088fb$0$2441$65785112@news.neostrada.pl>
    Bogdan B. <g...@r...pl> wrote:

    > Niedawno Citi miało promocję typu "karta na zawsze za darmo"
    > ale chyba się w czerwcu skończyła.

    Na MasterCard World skończy się 31 lipca.

    --
    Jacek Politowski

  • 9. Data: 2011-07-03 19:59:28
    Od: nn <...@...nn>

    > Meritum - Classic wystarczą transakcje za 300zl, Karta kierowcy -
    > transakcje za 500zl

    a w meritum mozna ustalic dzienne limity autoryzacyjne: gotowkowy,
    bezgotowkowy, internetowy (dla mnie to duzy plus nawet w przypadku kk)

  • 10. Data: 2011-07-03 22:56:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Darek" iuqel7$8g1$...@n...onet.pl

    > Meritum - Classic wystarczą transakcje za 300zl, Karta kierowcy - transakcje za
    500zl

    W Meritum chyba kredytówka nie jest za free.
    Jest za minus ileś -- 4% od paliwa wraca w keszbeku. :)
    (ale chyba tylko przez ileś pierwszych miesięcy)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'