  • 1. Data: 2009-01-11 20:40:39
    Temat: Kreski
    Od: Robert <r...@r...pl>

    Co Wam z "kresek" wynika?

    http://calatagielda.pl/index.php?id=2490

    RM.

  • 2. Data: 2009-01-11 20:43:52
    Temat: Re: Kreski
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Kolejny tlusty rok Jurasa.

    D.

  • 3. Data: 2009-01-11 20:54:17
    Od: Robert <r...@r...pl>

    Dieter pisze:
    > Kolejny tlusty rok Jurasa.

    Nie tylko Jurasa. Zawsze jest 100 innych sposobów na pozyskanie środków,
    jednak efekt tego Jurasowego przedsięwzięcia widać.
    Są mniej i bardziej bolesne sposoby, ale gdyby w ten sposób patrzeć,
    to nikt w Polsce nie powinien zakładać firmy - bo tak źle się je
    prowadzi, takie są podatki, zusy itd. Do czego by to doprowadziło - wiadomo.

    Możemy jedynie sobie stękać. KRUSu nie zlikwidują, bo PSL ze swoim
    marnym wynikiem znowu będzie stanowił kartę przetargową i tak dalej ..

    Dyskusja na temat idei Owsiaka już była, zgadzam się z Tobą - zwróciłem
    tylko uwagę
    na pomysł umieszczenia kwoty zbiórek na wykresie w otoczce gpw.
    Nie chodziło oczywiście żart, bo cel na który zbierają żartem nie jest.

    Mam nadzieję, że ta "hossa" potrwa długo.

    RM.