  • 1. Data: 2009-01-11 19:41:50
    Temat: Ktory DM ?
    Od: "Gekko" <g...@p...onet.pl>

    Bedzie najkorzystniejszym wyborem przy zalozeniu obrotu ok. 150-200
    kontraktow miesiecznie. Ok. 30% to transakcje odwrotne tego samego dnia
    (daytrading).

    Z tego co sam znalazlem najciekawszy chyba jest X-trade:
    http://www.xtb.pl/strona.php?p=539

    7,50pln za kontrakt, 5.50pln za transakcje przeciwna...

    Gekko

  • 2. Data: 2009-01-11 20:29:59
    Temat: Re: Ktory DM ?
    Od: "DeJotTe" <d...@g...com>

    > Z tego co sam znalazlem najciekawszy chyba jest X-trade:
    > http://www.xtb.pl/strona.php?p=539
    >
    > 7,50pln za kontrakt, 5.50pln za transakcje przeciwna...

    Z tego co pamiętam, to tam jest kilkupunktowy spread, więc to jest bardzo
    droga oferta.

    W Bre od 2 lutego będzie 6 zł za kontrakt i 0.25% za akcje.
    http://www.dibre.com.pl/wid,10593519,wiadomosc.html

  • 3. Data: 2009-01-11 20:38:27
    Od: "Gekko" <g...@p...onet.pl>

    > Z tego co pamiętam, to tam jest kilkupunktowy spread, więc to jest bardzo
    > droga oferta.

    Jakim cudem moga miec inny spread od pozostalych biur?

    Gekko

  • 4. Data: 2009-01-11 20:46:25
    Od: "DeJotTe" <d...@g...com>

    Użytkownik "Gekko" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jakim cudem moga miec inny spread od pozostalych biur?

    To są kontrakty CFD, spread wynosi 4 punkty,
    Zapoznaj się z punktem 9:
    http://www.xtb.pl/strona.php?p=120

  • 5. Data: 2009-01-11 20:56:08
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    > Jakim cudem moga miec inny spread od pozostalych biur?
    >
    > Gekko

    Chcesz grać taka iloscią kontraktów,a nie masz pojecia co to biuro
    maklerskie a platforma oferujaca kontrakty CFD?

    stary

  • 6. Data: 2009-01-11 20:57:03
    Od: "Gekko" <g...@p...onet.pl>

    > To są kontrakty CFD, spread wynosi 4 punkty,
    > Zapoznaj się z punktem 9:
    > http://www.xtb.pl/strona.php?p=120

    Mylisz sie. CFD to jedno, a prowizja ktora podalem dotyczy GPW - normalnych
    futures

    Gekko

  • 7. Data: 2009-01-11 21:05:59
    Od: "Gekko" <g...@p...onet.pl>

    > Chcesz grać taka iloscią kontraktów,a nie masz pojecia co to biuro
    > maklerskie a platforma oferujaca kontrakty CFD?

    Pojecia to Ty nie masz o czym piszesz...
    Po pierwsze primo to pisalem o miesiecznym obrocie! Wiec moze bede gral 1
    kontraktem!
    Po drugie primo XTB oferuje dostep do GPW jako zwykly dom maklerski!

    Wiec moze najpierw znajdz belke we wlasnym oku, a potem zacznij pouczac...

    Gekko

  • 8. Data: 2009-01-11 21:07:26
    Od: "DeJotTe" <d...@g...com>

    Sorry:) sądziłem że są tam tylko CFD. W takim razie to jest dobra oferta,
    jednak nadal będzie gorsza od Bre, gdzie jeśli tradycji stanie się zadość,
    prowizja 6 zł będzie przez cały rok, również po zakończeniu konkursu.

  • 9. Data: 2009-01-11 21:16:04
    Od: "stary" <k...@w...pl>

> [...]
    > Po drugie primo XTB oferuje dostep do GPW jako zwykly dom maklerski!
    >
    > Wiec moze najpierw znajdz belke we wlasnym oku, a potem zacznij pouczac...

    Wierz mi pojęcie mam.Licencje dostali niedawno,bodajże w 2005 roku pod
    koniec.Ja bym tam nie wpłacił grosza,no ale jak chcesz twoja kasa.

    pozdrawiam stary