  • 11. Data: 2009-04-20 18:00:16
    Temat: Re: Kto nie zdążył uciec
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
    news:gsiaqa$jjb$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > Trzy tygodnie temu dałeś pokaz amatorki, wyprzedając się przy byle
    > korekcie. Od tamtej pory co dwa dni piszesz o lukach, panice,
    > -----------
    >
    > Nie wchodziłem na rynek w 2008, sprzedałem prawie całe euro dokładnie w
    > dniu najwyższego kursu, kupiłem papiery tuż po zmianie trendu na początku
    > marca, mój porfel poszedł w górę szybciej od w20. I na początku kwietnia
    > raz się pomyliłem i zarobiłem mniej (a nie straciłem).
    >
    > Jedna błędna przy kilku trafnych decyzjach. Nie mam powodów do narzekania.
    > Niewykorzystanie w całości jednej z wielu okazji jest nieskończenie

    Mam nadzieje że bedziesz nas informował o swych poczynaniach w przyszłości.
    Wtedy publicznie bedzie można stwierdzić o jakości zarządzania portfelem.
    Narazie mamy tylko brak zarobku na ruchu koniec marca - 9 kwietnia
    (co w sumie nie świadczy jeszcze źle).

    Rozumiem że proponujesz w teh chwili "krótkie" .. a może lokatę bankową.. do
    kiedy ?

    george

  • 12. Data: 2009-04-20 19:13:48
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Rozumiem że proponujesz w teh chwili "krótkie" .. a może lokatę bankową..
    > do kiedy ?

    Mam lokaty ale takie, które mogę w każdej chwili zerwać. :-)
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 13. Data: 2009-04-20 19:43:43
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 20 Kwi, 19:09, Jan Werbiński <j...@j...com>
    wrote:
> [...]
    > :-)
    >
    > --
    > Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    No i bardzo dobrze, że zarobiłeś. Każdy odpowiada za swój portfel.
    Czy to był błąd w grze? Czy ja wiem. Wybicie przez dolną linię kanału
    nastąpiło --> spadki, ale za pierwszym razem rynek broni takich wybić
    --> wzrosty. Szanse pół na pół.
    Dzisiejsze zakończenie i jutrzejsze otwarcie, to będzie prawie taka
    sama sytuacja. Rynek przejdzie albo nie.Znajdź mądrego co odpowie jak
    to będzie :)

    Dobra, precz poboczne tematy.
    Chodzi mi o to, że od trzech tygodni próbujesz powiedzieć ludziom:
    Jesteście głupole, powinniście panikować i wywalić 'makulaturę'. A
    rynek sobie cały czas rósł...
    Nie miałeś racji..

  • 14. Data: 2009-04-20 19:51:59
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

[...]
    ==============

    SP500 leci -4%
    Jakoś to słabo widzę. Po prostu kupujący się skończyli i jakoś nie ma już
    nikogo, kto chce kupować po ciągle zawyżonej cenie.

    ================

[...]

    ===============

    Rósł tylko, jeżeli spojrzysz na mały wycinek wykresu.
    Od półtora roku spada.

    Pozostaję z trendem. Spadkowym. W takim trendzie wolę zarobić 1/3, niż
    stracić. Iluzja zarobków od dołka do szczytu jest dla naiwnych. Ci, którzy
    tak "zarabiali" w kwietniu, to ci sami, co wcześniej stracili wielokrotnie
    więcej. :-D

  • 15. Data: 2009-04-20 20:00:39
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Jan Werbiński pisze:
> [...]
    > Jakoś to słabo widzę. Po prostu kupujący się skończyli i jakoś nie ma
    > już nikogo, kto chce kupować po ciągle zawyżonej cenie.

    Równie dobrze można powiedzieć, że w piątek i dziś sprzedali wszyscy,
    którzy przewidywali czerwień w tym tygodniu (dużo osób czuło to w
    kościach... ooo i sprawdziło się! :-))
    A jutro/pojutrze nie będzie komu sprzedawać. Pożyjemy, zobaczymy, ja
    absolutnie nie mam pojęcia co się stanie... co nie przeszkadza mi jakoś
    tam zarabiać.

  • 16. Data: 2009-04-21 08:44:09
    Temat: Re: A jak ktos nie cykor i nie mial zamiaru uciekac?
    Od: "stu" <j...@w...pl>

    Patrząc na styl twoich wypowiedzi i laickie teksty aż się nie chce w to wierzyć...

  • 17. Data: 2009-04-21 08:57:39
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    wiadomości news:gsi2cp$7pb$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > ten sprzeda jutro na luce
    > :-)

    Trafiłeś : właśnie się zastanawiam czy sprzedać Ganta kupionego wczoraj na
    zamknieciu :)

    --
    marfi

  • 18. Data: 2009-04-21 09:12:41
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
    > wiadomości news:gsi2cp$7pb$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >
    > Trafiłeś : właśnie się zastanawiam czy sprzedać Ganta kupionego wczoraj
    > na zamknieciu :)

    I już się nie mam nad czym zastanawiać...

    --
    marfi

  • 19. Data: 2009-04-21 14:29:58
    Od: "jarec" <u...@h...pl>

    http://rysunki.bardzofajny.net/wp-content/uploads/20
    08/10/akcje.gif

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4019
    (20090418) __________

  • 20. Data: 2009-04-21 15:06:08
    Od: "Loser" <l...@g...pl>

    Ciao

    Nie wiem do czyjej wypowiedzi sie odnosisz

    A ze rzadko pisuje to tez "laickie teksty" nie wiem gdzie/do kogo przypasowac

    Dla porzadku- dzis spokojny dzionek

    No moze poza wczorajszym Gantem branym krotkoterminowo i juz nieobecnym (czy
    to byla TA LUKA//0

    Pozdrowko

    Loser

    +