    From: macieks <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Kto nie zdążył uciec
    Date: Mon, 20 Apr 2009 12:43:43 -0700 (PDT)

    On 20 Kwi, 19:09, Jan Werbiński <j...@j...com>
    wrote:
    > Użytkownik "macieks" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:251e97ed-2e0e-4205-946d-Boszzze, nic mnie tak nie wqr#%$ia tutaj jak
    > twoje gadki.
    > Trzy tygodnie temu dałeś pokaz amatorki, wyprzedając się przy byle
    > korekcie. Od tamtej pory co dwa dni piszesz o lukach, panice,
    > -----------
    >
    > Nie wchodziłem na rynek w 2008, sprzedałem prawie całe euro dokładnie w dniu
    > najwyższego kursu, kupiłem papiery tuż po zmianie trendu na początku marca,
    > mój porfel poszedł w górę szybciej od w20. I na początku kwietnia raz się
> [...]

    No i bardzo dobrze, że zarobiłeś. Każdy odpowiada za swój portfel.
    Czy to był błąd w grze? Czy ja wiem. Wybicie przez dolną linię kanału
    nastąpiło --> spadki, ale za pierwszym razem rynek broni takich wybić
    --> wzrosty. Szanse pół na pół.
    Dzisiejsze zakończenie i jutrzejsze otwarcie, to będzie prawie taka
    sama sytuacja. Rynek przejdzie albo nie.Znajdź mądrego co odpowie jak
    to będzie :)

    Dobra, precz poboczne tematy.
    Chodzi mi o to, że od trzech tygodni próbujesz powiedzieć ludziom:
    Jesteście głupole, powinniście panikować i wywalić 'makulaturę'. A
    rynek sobie cały czas rósł...
    Nie miałeś racji..