eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKtóre banki(oprócz BZWBK) pobierają opłaty za płatność kartą w necie? › Re: Które banki(oprócz BZWBK) pobierają opłaty za płatność kartą w necie?
    From: k...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Które banki(oprócz BZWBK) pobierają opłaty za płatność kartą w
    necie?
    Date: Fri, 2 Jan 2009 07:42:25 -0800 (PST)

    On 1 Sty, 22:43, "Tomasz Tymoteusz" <t...@t...xx> wrote:

    > wow, tego nie wiedziałem - że można mieć w wubeku kartę i nie mieć 3d -
    > sprawdzałeś ?

    Pewnie (wyjątek Maestro), ale pod tym wkurzającym warunkiem:
    co jakis czas(2?3? miesiące) chce sie na nowo właczać i trzeba dwa
    razy dac "nie", za kazdym razem transakcje zaczynając od nowa.

    Więcej, wbrew temu co piszą na wwww z 3dsecure można zrezygnować.
    Wymaga wizyty w oddziale(dezinfolinii nie polecam) i trafienia na
    dobrego pracownika
    (pomarudziłem, że włączyłem bo "musiałem" ale że nie chce tego
    więcej,
    że bez sensu, że bank pobierając te 20 gr "karze" tych co częściej
    płacą kartą
    choć powinien stałych klientów raczej nagradzać:P
    kobieta obiecała, że zobaczy co się da zrobić,
    po dwóch jakiś dwóch dniach zadzwoniła że wyłączone.