  • 1. Data: 2009-09-03 17:43:31
    Temat: Które konto?
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Opłata za kartę płatniczą i prowadzenie konta razem z 3 przelewami
    miesięcznie nie może przekraczać 6zł.
    Darmowe wypłaty z bankomatów euronetu.
    Prowizja za wypłatę z bankomatu za granicą nie wyższa niż 5zł.
    Dostęp poprzez internet.
    Debet do 1000zł.

    Alior, PekaO, PKO, BPH, wszelkie spółdzielcze, mbank, millenium,
    multibank i inne wynalazki z bre, których nie znam wykluczam.
    Nie pytajcie dlaczego żaden z nich.

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 2. Data: 2009-09-03 17:56:35
    Temat: Re: Które konto?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości news:h7ou17$84h$1@news.interia.pl...
> [...]
    >
    > Alior, PekaO, PKO, BPH, wszelkie spółdzielcze, mbank, millenium, multibank
    > i inne wynalazki z bre, których nie znam wykluczam.

    Sprawdz Nordea Spectrum i CitiOne.

    MK

  • 3. Data: 2009-09-03 18:24:35
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 03.09.09 19:56, MK pisze:
    > Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    > <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    > wiadomości news:h7ou17$84h$1@news.interia.pl...

    > Sprawdz Nordea Spectrum i CitiOne.

    AFAIR Citi ma tylko jedną wypłatę (z obcego bankomatu) w miesiącu za free.

    Jest jeszcze DBnet, ale nie wiem jak u nich z debetem.

    --
    Pete

  • 4. Data: 2009-09-03 18:34:10
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > AFAIR Citi ma tylko jedną wypłatę (z obcego bankomatu) w miesiącu za free.

    AFAIK wszystkie wyplaty w PL sa bezprowizyjne, nie pamietam jak z
    zagranicznymi.

    MK

  • 5. Data: 2009-09-03 18:56:53
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 03.09.09 20:34, MK pisze:
    > Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > AFAIK wszystkie wyplaty w PL sa bezprowizyjne, nie pamietam jak z
    > zagranicznymi.

    Tylko w CitiGold, ale tam warunki zwalniające z opłaty mies. są dosyć
    wyśrubowane.

    --
    Pete

  • 6. Data: 2009-09-03 19:31:29
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Tylko w CitiGold, ale tam warunki zwalniające z opłaty mies. są dosyć
    > wyśrubowane.

    Ale ktore? W PL, czy poza?

    Na http://www.online.citibank.pl/page.do?content=ko_cit
    ione stoi
    "Bezpłatne wszystkie bankomaty w Polsce"

    MK

  • 7. Data: 2009-09-03 19:55:12
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 03.09.09 21:31, MK pisze:
> [...]
    >
    > Na http://www.online.citibank.pl/page.do?content=ko_cit
    ione stoi
    > "Bezpłatne wszystkie bankomaty w Polsce"

    Ale
    "opłata miesięczna za korzystanie z karty 5,99 PLN"

    Więc nie są bezpłatne.

    --
    Pete

  • 8. Data: 2009-09-03 20:08:10
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Więc nie są bezpłatne.

    Ale co nie jest bezplatne? Wyplaty z bankomatow wlasnych? Obcych? Transakcje
    bezgotowkowe?
    Ja masz wymagane wplywy i nie placisz dodatkowo za prowadzenie konta, to
    bedzie spelnialo wymagany warunek. Koszt wyplaty zagranicznej tylko 2 razy
    wyzszy, ale do tego mozna sobie korzystac z bezplatnych wyplat w mBanku.

    MK

  • 9. Data: 2009-09-03 20:19:41
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 03.09.09 22:08, MK pisze:
    > Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Ale co nie jest bezplatne? Wyplaty z bankomatow wlasnych? Obcych?

    OMG!
    Wypłąty z bankomatów nie są bezpłatne, bo karta kosztuje 5,99/miesiąc.

    > Ja masz wymagane wplywy i nie placisz dodatkowo za prowadzenie konta, to

    ... i tak zapłacisz 5,99/miesiąc za kartę Maestro.

    --
    Pete

  • 10. Data: 2009-09-03 20:49:19
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Wypłąty z bankomatów nie są bezpłatne, bo karta kosztuje 5,99/miesiąc.

    A zakupy w sklepie sa bezplatne?

    > ... i tak zapłacisz 5,99/miesiąc za kartę Maestro.

    A to przekracza 6pln miesiecznie?

    MK