  • 1. Data: 2009-09-03 18:46:35
    Temat: mbank - niedziałający system wnioskowy - wtopa banku
    Od: z...@o...eu

    Od wczoraj usiłuje założyć konto firmowe w mbank (mam już ekonto) i lipa:
    Błąd systemu
    Nastąpił błąd systemu wnioskowego.
    Spróbuj zalogować się ponownie

    Dzwoniłem rano na mlinie, wiedzą że nie działa - ale kiedy naprawią niewiadomo.

    Ale porażka - żeby w poważnym niby banku nie dało się przynajmnie przez 24h
    (nie wiem od kiedy już wcześniej faktycznie nie działa) nie dało się założyć
    konta.

    Konta potrzebuje pilnie - nie pozostaje nic innego jak poszukać czegoś u
    konkurencji - co polecicie ? Interesują mnie jak najmniejsze koszta obsługi i
    darmowe przelewy do ZUS/US.

    Pozdrawiam,
    Zonk

  • 2. Data: 2009-09-03 18:58:17
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 03.09.09 20:46, z...@o...eu pisze:
> [...]
    > konkurencji - co polecicie ? Interesują mnie jak najmniejsze koszta obsługi i

    VAT-owiec czy nie?
    Bo jeśli nie, to wystarczy Ci to, co masz w tej chwili w mB.

    --
    Pete

  • 3. Data: 2009-09-03 19:14:37
    Od: z...@o...eu

    > VAT-owiec czy nie?
    > Bo jeśli nie, to wystarczy Ci to, co masz w tej chwili w mB.

    VATowiec