  • 1. Data: 2007-08-17 20:40:35
    Temat: Ktory bank da kredyt hipoteczny osobie z opoznieniem 60-90 dni?
    Od: "Arek" <a...@g...wp.pl>

    Czy poza DomBankiem jest jeszcze jakis bank, ktory da kredyt hipoteczny
    osobie, ktorej przytrafilo sie opoznienie w splacie karty kredytowej
    wynoszace 60-kilka dni? (figurujace w BIK; naleznosc zostala juz splacona).

    Najlepiej, gdyby jeszcze dawal promese kredytowa, zeby nie zawracac bez
    sensu glowy ludziom, ktorzy chca sprzedac i nie tracic czasu na ogladanie
    mieszkan tylko po to, zeby pozniej okazalo sie, ze bank jednak nie da.

  • 2. Data: 2007-08-18 08:55:08
    Od: ":)" <d...@v...pl>

> [...]
    > sensu glowy ludziom, ktorzy chca sprzedac i nie tracic czasu na ogladanie
    > mieszkan tylko po to, zeby pozniej okazalo sie, ze bank jednak nie da.

    Nie. Tylko DomBank zajmuje się takimi beznadziejnymi przypadkami, oczywiście
    narzucając odpowiednio wysoką marżę i ubezpieczenia.

  • 3. Data: 2007-08-18 17:48:43
    Od: Taddy <t...@i...pl>

    :) pisze:

    > Nie. Tylko DomBank zajmuje się takimi beznadziejnymi przypadkami, oczywiście
    > narzucając odpowiednio wysoką marżę i ubezpieczenia.

    Nie tylko, sproboj w Santanderze, BPH i Fortisie.
    Wszystko zależy od tego kiedy spłaciłeś to zadłużenie, jeśli 6-12
    miesięcy temu to śmiało składaj wniosek w kazdym z nich.
    DomBAnk to naprawdę ostateczność.
    POczytaj też w archiwum grupy moje posty, pisałem już o tym.

  • 4. Data: 2007-08-20 04:29:43
    Od: "Arek" <a...@g...wp.pl>

    > DomBAnk to naprawdę ostateczność.

    Wiem, ale przeciez mozna od nich uciec po roku czy dwoch do innego banku,
    prawda?

  • 5. Data: 2007-08-22 15:24:50
    Od: "Krzysztof Ziolkowski" <z...@g...pl>

    Arek <a...@g...wp.pl> napisał(a):

    > Wiem, ale przeciez mozna od nich uciec po roku czy dwoch do innego banku,
    > prawda?

    Niby tak, ale ile bedzie to kosztowalo?
    Proponuje Ci uderzyc do Santandera, tam wlasnie mozesz uzyskac cos w stylu
    promesy. System prawie natychmiast powie Ci czy mozesz ubiegac sie o kredyt.