  • 11. Data: 2004-01-21 10:27:47
    Temat: Re: Kultura wypowiedzi pracowników mBanku
    Od: "KK" <n...@n...com>

    > 1. NTG

    A dlaczego NTG???

    > 2. Nikt Cię nie uczył, że na forum publicznym nie udostępnia się
    prywatnych
    > rzeczy (maili, logów, whatever), a to co Ty robisz to po prostu pomówienie
    > oczernianie?

    No tak, zatem afera Rywina i romzwa Michnika z Rywinem to też _ich_ prywatna
    sprawa?

    Też uważam, że to po prostu nie Wojtek Bolanowski i ktoś robi sobie bardzo
    przykry kawał. Ale Twoje argumenty są IMHO nietrafione.

    Pzdr
    KK

  • 12. Data: 2004-01-21 10:30:55
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > 2. Nikt Cię nie uczył, że na forum publicznym nie udostępnia się prywatnych
    > rzeczy (maili, logów, whatever), a to co Ty robisz to po prostu pomówienie i
    > oczernianie?

    zgadzam sie ze nie udostepnia sie privow na ogolnym. Natomiast jezeli
    wypowiedzi sa prawdziwe, to jakie to pomowienia i oczernianie? Tu
    zachodzi raczej wybor pomiedzy prawda a klamstwem.

    --
    GideoN

    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 13. Data: 2004-01-21 10:36:48
    Od: "Inwestor" <i...@N...wp.pl>

    > Też uważam, że to po prostu nie Wojtek Bolanowski i ktoś robi sobie bardzo
    > przykry kawał. Ale Twoje argumenty są IMHO nietrafione.

    Przykro mi ale, niesety, są to słowa samego Wojtka więc jest to tym bardziej
    paskudne, iz pracownik mBanku ma taki sposób wyrazu!!!

    > Pzdr
    > KK
    wzajemnie

  • 14. Data: 2004-01-21 10:40:39
    Od: "Inwestor" <i...@N...wp.pl>

    > 2. Nikt Cię nie uczył, że na forum publicznym nie udostępnia się
    prywatnych
    > rzeczy (maili, logów, whatever), a to co Ty robisz to po prostu pomówienie
    > oczernianie?

    po pierwsze - to moja prywatna rozmowa więc chyba mam prawo decydować o tym
    czy ją zamieścić czy nie.
    po drugie - treśc tej rozmowy jest "sama za siebie mówiąca"
    po trzecie - Wojtek nie zstrzegł, że nie mogę tego ujawniać
    po czwarte - wytłumacz mi, bo za bardzo nie rozumiem - kogo ja oczerniam i
    pomawiam???

  • 15. Data: 2004-01-21 10:45:51
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    KK <n...@n...com> wrote:

    > A dlaczego NTG???

    Do dyskusji o kulturze wypowiedzi służy inna grupa.

    > Też uważam, że to po prostu nie Wojtek Bolanowski i ktoś robi sobie bardzo
    > przykry kawał. Ale Twoje argumenty są IMHO nietrafione.

    Tym bardziej więc jest to co napisałem.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Hodowla kotów szkockich 'Z Kampinosu*PL'

  • 16. Data: 2004-01-21 10:46:47
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Inwestor <i...@n...wp.pl> wrote:

    > po pierwsze - to moja prywatna rozmowa więc chyba mam prawo decydować o tym
    > czy ją zamieścić czy nie.

    Nic nie zrozumiałeś z tego co napisałem. Szkoda. Nie prowadzisz chyba
    monologów, prawda?

    > po trzecie - Wojtek nie zstrzegł, że nie mogę tego ujawniać

    Znaczy masz jego zgodę na ujawnienie?

  • 17. Data: 2004-01-21 10:47:02
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > po pierwsze - to moja prywatna rozmowa więc chyba mam prawo decydować o tym
    > czy ją zamieścić czy nie.

    Sam z sobą rozmawiałeś?

    > po trzecie - Wojtek nie zstrzegł, że nie mogę tego ujawniać

    LOL przy każdym kontakcie z Tobą trzeba to zastrzegać?

    Jacek

  • 18. Data: 2004-01-21 10:55:28
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> wrote in message
    > Do dyskusji o kulturze wypowiedzi służy inna grupa.

    A do czego służy pl.biznes.banki - nie do dyskusji o bankach przypadkiem? A
    kim ja Wojtek jak nie pracownikiem banku?

    > Tym bardziej więc jest to co napisałem.

    Co tym bardziej? Wg Ciebie i mnie to nie on. Wg kogoś to on. Już bezstronnie
    osądziłeś co się rzeczywiście wydarzyło?

    KK

  • 19. Data: 2004-01-21 11:04:42
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    KK <n...@n...com> wrote:

    > A do czego służy pl.biznes.banki - nie do dyskusji o bankach przypadkiem? A
    > kim ja Wojtek jak nie pracownikiem banku?

    I co z tego? Czy to znaczy, że o moich wypowiedziach można rozmawiać na
    pl.news.admin?

    > Co tym bardziej? Wg Ciebie i mnie to nie on. Wg kogoś to on. Już bezstronnie
    > osądziłeś co się rzeczywiście wydarzyło?

    Ja nic nie osądziłem. W przeciwieństwie właśnie co do niektórych. I właśnie
    dlatego nie udostępnia się takich wypowiedzi publicznie.
    EOT z mojej strony.

  • 20. Data: 2004-01-21 11:14:30
    Od: "KK" <n...@n...com>

    > I co z tego? Czy to znaczy, że o moich wypowiedziach można rozmawiać na
    > pl.news.admin?

    Podaj trafniejszy przykład. Primo - nie wiem o czym jest pl.news.admin.
    Secundo - o _których_ Twoich wypowiedziach?

    > Ja nic nie osądziłem. W przeciwieństwie właśnie co do niektórych. I
    właśnie
    > dlatego nie udostępnia się takich wypowiedzi publicznie.
    > EOT z mojej strony.

    I bardzo dobrze, choć zachęcam nadal do dyskusji :) Ja jestem na
    pl.biznes.banki od 6 lat i pierwszy _nie pozwolę_ na to by ktoś w tak
    wątpliwy sposób próbował moderować treści dyskusji.

    _Ja_ bym na miejscu kolegi Inwestora nie opublkował czegoś takiego. _Ja_ nie
    wierzę, że to WOjtek.
    Ale sam wątek jest jak najbardziej zgodny z treścią grupy, zaś pomawianie
    kogoś o oczernianie to też IMHO średni pomysł.

    Pozdrawiam
    KK