  • 31. Data: 2004-01-21 13:11:48
    Temat: Re: Kultura wypowiedzi pracowników mBanku
    Od: "michał" <S...@g...pl>

    > No właśnie - prawdopodobnie, a gdyby nawet, to ten palant kontekstu
    > oczywiście nie zacytuje, bo pewnie nie jest dla niego pochlebny.

    To w takim razie Panie Inwestor czekamy na szerszy obraz Pana rozmowy z
    pracownikiem (prawdopodobnym mBanku).

    > Po tym jego wyczynie oraz po tym co wyprawia na forum mbanku też mam
    ochotę
    > tak go nazwać.

    Niestety, (a może i stety?) nie czytuje forum mBanku. ;-(

    > Mnie to nie śmieszy :-(

    Jedyne co w tym wszystkim, to smieszy mnie kultura wypowiedzi wielu starych,
    stalych bywalcow grup dyskusyjnych (roznych). Niestety daaaleeekoo odbiegaja
    od jakichkolwiek standartow (nawet tych unijnych ;-). Ale to juz zupelnie
    inna bajka ;-)

    pzdr,
    michal

  • 32. Data: 2004-01-21 13:50:06
    Od: "Inwestor" <i...@N...wp.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Inwestor" <i...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
    > /ciach/
    >
    > Skąd się takie palanty jak Ty biorą? To na zawsze pozostanie dla mnie
    > tajemnicą.

    Za głupia jesteś, żeby to zrozumieć!
    Polemika z Tobą to strata czasu!
    Pisząc powyższe Ty również pokazałaś swój poziom - nic dodać, nic ując!!!
    Jedynie co to pożałować!!!

  • 33. Data: 2004-01-21 13:55:24
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Za głupia jesteś, żeby to zrozumieć!
    > Polemika z Tobą to strata czasu!
    > Pisząc powyższe Ty również pokazałaś swój poziom - nic dodać, nic ując!!!
    > Jedynie co to pożałować!!!

    Na szczęście tutaj można gnojków wrzucać do KF.

  • 34. Data: 2004-01-21 13:57:01
    Od: SebCz <n...@a...pl>

    > Za głupia jesteś, żeby to zrozumieć!
    > Polemika z Tobą to strata czasu!
    > Pisząc powyższe Ty również pokazałaś swój poziom - nic dodać, nic ując!!!
    > Jedynie co to pożałować!!!

    Ty, maleńki, zaInwestuj w kulture osobistą lepiej. Głośny PLONK na misia.

    --
    ______
    Nie Pozdrawiam

  • 35. Data: 2004-01-21 14:02:31
    Od: "Inwestor" <i...@N...wp.pl>

    Użytkownik "SebCz" <n...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Ty, maleńki, zaInwestuj w kulture osobistą lepiej. Głośny PLONK na misia.

    Widzę, że głupota chodzi parami :(

  • 36. Data: 2004-01-21 14:05:37
    Od: SebCz <n...@a...pl>

    > ując!!!

    > Widzę, że głupota chodzi parami :(

    Szczerze powiem, że podobnej odpowiedzi się po tym (....) spodziewałem.

  • 37. Data: 2004-01-21 14:08:07
    Od: "Inwestor" <i...@N...wp.pl>

    > Szczerze powiem, że podobnej odpowiedzi się po tym (....) spodziewałem.

    Te jassssssssnowidz - daj namiary na dzisiejsze numerki do multilotka!!!

    Będę bardzo wdzięczny - wygram, polecę na Kanary i będziecie mieli odemnie
    spokój!!!

  • 38. Data: 2004-01-21 14:11:20
    Od: SebCz <n...@a...pl>

    Dnia Wed, 21 Jan 2004 15:08:07 +0100, Inwestor <i...@N...wp.pl>
    napisał:

    > Te jassssssssnowidz - daj namiary na dzisiejsze numerki do multilotka!!!
    >
    > Będę bardzo wdzięczny - wygram, polecę na Kanary i będziecie mieli
    > odemnie
    > spokój!!!

    Jesli znasz znaczenie KF i PLONK, to mysle, ze wiesz, ze i tak bedziemy
    mieli spokoj od czytania szczeniackich pyskowek. EOT.

  • 39. Data: 2004-01-21 14:17:16
    Od: "Inwestor" <i...@N...wp.pl>

    > Jesli znasz znaczenie KF i PLONK, to mysle, ze wiesz, ze i tak bedziemy
    > mieli spokoj od czytania szczeniackich pyskowek. EOT.

    nie, nie znam - oświeć mnie!!!

  • 40. Data: 2004-01-21 14:31:21
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "Inwestor" <i...@N...wp.pl> wrote in message

    > Widzę, że głupota chodzi parami :(

    No i gratuluję - _szybko_ zraziłeś sobie grupę pbb :)))) Nie dziwne, że
    ludzie nie wytrzymują.

    KK