  • 61. Data: 2009-05-02 20:47:30
    Temat: Re: Kupującym 1m2 po 7000 pod rozwagę
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote in message
    news:gthal1$cqq$1@news.interia.pl...

    > Jeżeli chodzi o infrastrukturę kolejową to... to ja niestety marnie to
    > widzę. Moje subiektywne odczucia są takie, że w głowach prezesów i
    > prezesików na PKP cały czas tkwi głęboki PRL... i podejście, że jakoś to
    > będzie.

    W PKP samorzady to raczej chyba nie inwestuja...o ile nie musza oczywiscie.
    I tak powinno pozostac do prywatyzacji. po prywatyzacji moga inwestowac
    kupujac udzialy, a wtedy beda mialy wplyw na zarzadzanie :). Teraz niech
    inwestuja w drogi i komunikacje inna niz pociagi :).

    MK

  • 62. Data: 2009-05-03 06:33:10
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Chyba w Gdańsku Orunii.
    > W Gdyni nie ma Orunii.

    A tfu... pomyliłem. Gdynia Orłowo, ze 200 m. od plaży niedaleko klifu.
    Poniżej rozkopanego parkingu. A kto buduje nie pamiętam, ale na tablicy
    informacyjnej jest projekt jak to ma wyglądać, ceny od 15.000zł/m2 i
    telefon.

  • 63. Data: 2009-05-03 09:17:17
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    > Bloachosmród to właśnie samochód.

    Jak sobie pościelisz tak sie wyspisz...

    --
    Irokez

  • 64. Data: 2009-05-03 09:25:56
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-05-03, Irokez <h...@o...pl> wrote:

    [...]

    > Jak sobie pościelisz tak sie wyspisz...

    Walnąć cytata z przysłowia to każdy umie. Gorzej z trafnością.
    Śpisz w samochodzie, bo na mieszkanie już nie starczyło?
    A może myślisz, że samochody nie mają blach i nie generują
    zanieczyszczeń? A może myślisz, że 100 samochodów generuje
    mniej zanieczyszczeń niż 1 tramwaj?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 65. Data: 2009-05-03 09:41:56
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

> [...]
    > A może myślisz, że samochody nie mają blach i nie generują
    > zanieczyszczeń? A może myślisz, że 100 samochodów generuje

    A tramwaj jeździ siłą woli...

    Patrząc pod tym kątem to przez ekologów oszołomów sprzeciwiającym sie
    budowie elektrownii atomowej nic się nie zmieni jeszcze długo.
    Energia tzw. czysta, wiatraki, solary, jest zbyt droga dla naszego kraju i
    zbyt mało wydajna.
    No to od tyłu - stawiamy zaporę wodną - znowu ekolodzy że zalewamy jakieśtam
    tereny...
    Ciekawe kto im płaci?

    --
    Irokez

  • 66. Data: 2009-05-03 09:54:16
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-05-03, Irokez <h...@o...pl> wrote:

    [...]

    > A tramwaj jeździ siłą woli...

    Wskaź gdzie to napisałem, proszę.

    > Patrząc pod tym kątem to przez ekologów oszołomów sprzeciwiającym sie
    > budowie elektrownii atomowej nic się nie zmieni jeszcze długo.

    Nie jestem ekologiem-oszołomem, tylko Ci wyjaśniłem skąd "blachosmród".
    Jeden autobus też mniej kopci niż 100 samochodów, a przewozi znacznie
    większą ilość osób niż ową setkę. Żużycie surowców też jest mniejsze.
    Nie trzeba być ekologiem by takie rzeczy zauważyć.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 67. Data: 2009-05-03 12:05:34
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > Nie jestem ekologiem-oszołomem, tylko Ci wyjaśniłem skąd "blachosmród".
    > Jeden autobus też mniej kopci niż 100 samochodów, a przewozi znacznie
    > większą ilość osób niż ową setkę. Żużycie surowców też jest mniejsze.

    A jakie to ma znaczenie skoro obok stoi elektrownia lub inna huta, która
    kopci tyle co 100 tyś samochodów ? :)

    Poza tym polemizowałbym czy stary Ikarus kopci mniej niż 100 samochodów
    (samochody z reguły są nowsze niż 30 letni autobus o przebiegu 1000k
    km), zwłaszcza, że jeździ on cały dzień, częściowo wykonując puste
    przeloty (np. jak większość ludzi jest w pracy), a samochodem jednak
    jedziemy z punktu A do punktu B i podróż się kończy.

    > Nie trzeba być ekologiem by takie rzeczy zauważyć.

    Tym niemniej ekologia przybiera ostatnio przeważnie formy eko-oszołmstwa
    lub eko-terroryzmu. Niedawno była afera z torebkami foliowymi w
    sklepach. Torebki jak były tak są (teraz niby się je nazywa
    ekologicznymi ale wyglądają kompletnie tak samo), tyle że z racji tego
    iż orzeczono je pro-ekologicznymi ich cena wynosi 10-20 gr i przerzucono
    ją na klienta. Różne formy "ekologów", którzy blokują inwestycje do
    czasu aż dostaną dotację również przecież nie są czymś co wzbudza
    zdziwienia.

    --
    Mithos

  • 68. Data: 2009-05-03 12:53:05
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-05-03, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    [...]

    > A jakie to ma znaczenie skoro obok stoi elektrownia lub inna huta, która
    > kopci tyle co 100 tyś samochodów ? :)

    Takie, że ta elektrownia i tak ten prąd dostarcza, i tak. Śmiem
    twierdzić że w końcowym rozrachunku jednak ten tramwaj mniej
    tego zanieczyszczenia wygeneruje.

    > Poza tym polemizowałbym czy stary Ikarus

    [...]

    Polemizuj. Nie bronię. Ale proszę nie manipuluj. Wszędzie się tabor
    wymienia, w Warszawie też - "stare Ikarusy" się i owszem zdarzają,
    ale nie stanowią już przeważającego taboru. A jesteś dla odmiany
    przekonany, że większość samochodów to takie nówki? Poza Warszawą
    też?

    [...]

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 69. Data: 2009-05-03 13:24:23
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > Takie, że ta elektrownia i tak ten prąd dostarcza, i tak. Śmiem
    > twierdzić że w końcowym rozrachunku jednak ten tramwaj mniej
    > tego zanieczyszczenia wygeneruje.

    Możliwe ale to jest kropla w morzu, która de facto nie ma znaczenia.
    Nawet jak zaczniemy mieszkać w lepiankach i odrzucimy cały postęp
    cywilizacyjny to niektóre państwa "truciciele" (USA, Chiny) i tak
    wypuszczą wystarczającą liczbę syfu żeby nas wszystkich podtruć.

> [...]
    > ale nie stanowią już przeważającego taboru. A jesteś dla odmiany
    > przekonany, że większość samochodów to takie nówki? Poza Warszawą

    Jestem przekonany jedynie co do tego, że zamiast ekologii mamy
    eko-oszołomstwo i eko-terroryzm, a wypuszczanie produktów (w teorii)
    ekologicznych służy jedynie wyciągnięciu pieniędzy od nieświadomych ludzi.

    --
    Mithos

  • 70. Data: 2009-05-03 16:32:50
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Głupoty wypisujesz - laski emigrują z małych mieścin do dużych miast za lepszym
    życiem własnie, w W-wie jest coś 107 kobiet na 100 mężczyzn, i dlatego też niestety
    Twoi rówiesnicy mają kłopoty (no ale jakąś masz szansę na swoje "Daleko od szosy" z
    wczasowiczkami ;))
    JaC
    PS. Piszę o Polsce oczywiście, kiedys ten trend się może odwróci, ale to jeszcze
    przyszłość, i raczej będzie chodziło o przedmieścia.

    -----