  • 1. Data: 2002-09-11 12:22:34
    Temat: LGPetro - oddaj pieniądze do BSK
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@u...pl>

    Właśnie dzwonili do mnie z LGPetro, czy zgodzę się oddać pieniądze do innego
    banku (ING) w związku z zdublowanym przelewem. Zgodzić się czy nie?? Co mogą
    zrobić, jak się nie zgodzę?? Póki co odparłem, że jak sprawdzę, to
    odpowiem...

    RJCz

  • 2. Data: 2002-09-11 12:40:14
    Temat: Re: LGPetro - oddaj pieniądze do BSK
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    "Rafał J. Czekała" wrote:

> [...]
    > banku (ING) w związku z zdublowanym przelewem. Zgodzić się czy nie?? Co mogą
    > zrobić, jak się nie zgodzę?? Póki co odparłem, że jak sprawdzę, to

    tzn. na konto w LG dostales kase z ING, ale pomylil sie ING czy jego
    klient?
    ale obawiam sie ze niezaleznie kto popelnil blad to i tak nie masz prawa
    zatrzymac tych pieniedzy

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 3. Data: 2002-09-11 13:03:52
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@u...pl>

    "Marcin F" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > tzn. na konto w LG dostales kase z ING, ale pomylil sie ING czy jego
    > klient?
    > ale obawiam sie ze niezaleznie kto popelnil blad to i tak nie masz prawa
    > zatrzymac tych pieniedzy

    Pomylił się oczywiście ING... Patrz kilkanaście wątków niżej "ING Awaria"

    RJCz

  • 4. Data: 2002-09-11 13:42:37
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    "Rafał J. Czekała" wrote:

    > Pomylił się oczywiście ING... Patrz kilkanaście wątków niżej "ING Awaria"

    przeczytalem, to masz smieszna sytuacje, ciekawe czy jesli nie
    zgodzilbys
    sie na oddanie to ING bedzie sie z Toba(jako klientem LG) sadzil :)

  • 5. Data: 2002-09-11 13:50:46
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    "Rafał J. Czekała" napisał(a):

> [...]
    > banku (ING) w związku z zdublowanym przelewem. Zgodzić się czy nie?? Co mogą
    > zrobić, jak się nie zgodzę?? Póki co odparłem, że jak sprawdzę, to
    jak nie chcesz zatrzymwywac tych pieniedzy to zgodz sie na oddanie

    jesli chcesz cos zatrzymac dla siebie to zadzwon do ing i powiedz ze
    znalazles u siebie na koncie ich kase, ktora mozesz oddac po potraceniu
    10% znaleznego. niech ci podadza nr rachunku na ktory zrobisz przelew (i
    poinformuj grupe jak to sie skonczylo)
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt