  • 1. Data: 2002-09-11 12:44:02
    Temat: Zmiana oprocentowania w ING
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Uprzejmie informujemy, że od dnia 5 września 2002 r. zmienia
    się oprocentowanie środków w złotych na rachunkach prowadzonych
    dla osób fizycznych i wynosi np.:
    - KONTO z LWEM - 1.70%,
    - konto OKO - do 6.75%,
    - lokaty terminowe - do 7.00%,
    - lokaty rentierskie - do 6.75%.

    Tylko czemu informacje o tym dostaje 11.09 ? Co wiecej - tabela
    oprocentowania na www tez ma date utworzenia 11.09. Czy bank ma prawo
    zmieniac wysokosc oprocentowania nie podajac o tym zadnej informacji albo
    podajac ja po jakims czasie ?

    D.

  • 2. Data: 2002-09-11 13:09:37
    Temat: Re: Zmiana oprocentowania w ING
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@u...pl>

    "Dave" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oprocentowania na www tez ma date utworzenia 11.09. Czy bank ma prawo
    > zmieniac wysokosc oprocentowania nie podajac o tym zadnej informacji albo

    Muszą odrobić wczorajszą awarię ;-)

    RJCz

  • 3. Data: 2002-09-11 13:15:12
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@u...pl> napisał w wiadomości
    > "Dave" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > --

    > Muszą odrobić wczorajszą awarię ;-)

    i te kilka dni im wystarczy ? :-)

    Jak szalec to szalec - powinni zmienic oprocentowanie od 5.05 i wyslac o tym
    wiadomosc dzisiaj...

    D.

  • 4. Data: 2002-09-11 16:56:33
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Dave" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Uprzejmie informujemy, że od dnia 5 września 2002 r. zmienia

    Ale te liczby są dziwnie nieświeże.
    Ja tę informację pocztą wewnętrzną dostałem wcześniej.
    Może to powtórka w związku z wczorajszym awaryjnym "odzyskiem danych"