  • From: z/svc <z/svc@>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: LPP
    Date: Mon, 07 Jun 2010 23:58:12 +0200

    On Mon, 7 Jun 2010 21:50:06 +0000 (UTC), " az"
    <a...@g...pl> wrote:

    >A co Ty sądzisz?
    >Sam wykres może służyć do rozważań matematycznych, ale jak spojrzeć,
    >to jest na maksach, czyli radzisz kupować?
    >To jest kolego odziez, a to jest tylko odziez i to markowa.
    >Nie wiem co masz na celu zadając to pytanie, ale dla tej spolki
    >potrzeba kasy u ludzi, a tej chyba na razie nie przybędzie.

    Co ja sądzę? Jako totalny amator (panienka, hehe) wydaje mi się ta
    spółka... stabilna, jeśli to dobre słowo. To znaczy jak wszędzie
    rosło, to tutaj też, ale bez jakiś mega odpałów, a jak spadało, to w
    zasadzie nie za dużo. Więc przyszło mi do głowy, że fajna spółka to
    może być do włożenia jakiejś tam kasy i spokojnego trzymania.

    A że nigdy na tej grupie jednego posta o LPP nie widziałem, to
    prowokuję Was do wypowiedzenia się.

    --
    z/svc