    From: "MrMrooz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [LUKAS] 2 konta z tokenem i prowizja.
    Date: Fri, 1 Jun 2007 12:15:24 +0000 (UTC)

    IYIS <m...@o...SRAM.SPAM.pl> napisał(a):

    > Witam.
    > Taki mam ciekawy problem , może ktoś spotkał się z nim
    > i wie czy warto walczyć o zwrot prowizji:
    > Jestem współwłaścicielem Ekonta-PRO , do którego
    > został wydany jeden token(ale nie dla mnie).
    > Dla obu współwłaścicieli tokeny przysługują bezpłatnie.
    No nie wiem. Jak zadkładałem wspólne ekonto-pro to zostałem poinformowany, że
    drugi token jest jak najbardziej płatny. Dlatego też mamy jeden, co jak
    najbardziej nam akurat wystarcza.

    > Jakiś czas później założyłem E-konto , przy zakładaniu którego
    > poprosiłem o token- zostałem poinformowany , że token jest przypisany
    > do osoby a nie do konta i oba konta będę mógł obsłużyć jednym tokenem.
    > I teraz: czy słusznie naliczono prowizję 36zł za wydanie tokena,
    > skoro na dzień jego wydania byłem już posiadaczem Ekonta-PRO?
    Może jest tak jak z drugą kartą do konta? Że już kosztuje? Ale o karcie jest
    info w TOiP, a o tokenie nie ma. Ja bym próbował reklamować.

    pozdrawiam
    Michał M