  • 11. Data: 2007-12-07 18:52:54
    Temat: Re: LUKAS Bank - rewelacyjny przez Internet
    Od: " jack" <j...@O...onet.pl>

    Żeby nie było za słodko. Nie można się teraz (pt 19:52) zalogować.

  • 12. Data: 2007-12-07 19:03:25
    Od: summ <s...@g...com>

    On 7 Gru, 19:52, " jack" <j...@O...onet.pl> wrote:
    > Żeby nie było za słodko. Nie można się teraz (pt 19:52) zalogować.

    Właśnie sprawdziłem. Bez problemu :-) 07-12-2007 godz. 20:00

    Summ

  • 13. Data: 2007-12-07 19:04:53
    Od: senderbell <s...@s...pl>

    Dnia 07-12-2007 o 15:28:12 kuba <k...@k...onet.pl> napisał(a):

    > Szkoda tylko ze dlugo trzeba czekac w kolejkach zeby wsiasc do tego
    > mercedesa ;)

    Ja nie czekałem wcale.
    Zero ludzi... a pieniądze wpłacam co 2-3 dni i jeszcze nigdy nie czekałem
    dłużej jak 5 min.
    W ING za to i owszem. Bank czynny od 11.00, ja jestem o 11.05 i stoje ósmy
    w kolejce.
    Po 65 min podszedłem do kasy.

    Tak więc wszystko zależy od oddziału.

    Sender Bell

  • 14. Data: 2007-12-07 19:40:39
    Od: summ <s...@g...com>

    On 7 Gru, 20:04, senderbell <s...@s...pl> wrote:

    > Tak więc wszystko zależy od oddziału.

    Ale straszyli, że w Lukasie dużo ludzi bierze kredyty, a wtedy nawet
    jednoosobowa kolejka oznacza dłuższe czekanie. Jednak zaryzykowałem bo
    chodzi mi głownie o internet, a gotówkę będę pobierał raz w miesiącu w
    kasie lub z bankomatu. Już sprawdziłem, że sam mogę przez net ustawiać
    limity na karcie chociaż pewno nie przekroczę limitu zadeklarowanego
    na piśmie w oddziale banku - ten napewno ma wyższy priorytet. Niestety
    tego limitu program nie pokazuje, a mógłby jak to ma miejsce przy
    przelewach, gdzie widać limit "papierowy" - oczywiście bez możliwości
    modyfikacji.

    Przed chwilą założyłem subkonto: rachunek "Oszczędzam" aby przelać tam
    5 tys. żeby mieć ekonto-pro za darmo, a poza tym jest tam wyższe
    oprocentowanie 4%. W trakcie zakładania okazało się, że mogę zlecić
    automatyczną operację - przelew z głownego konta nadwyżki ponad
    określoną kwotę na rach. oszczędzam. Niezłe - prawda?

    Pozdrawiam,
    Summ

  • 15. Data: 2007-12-07 19:50:22
    Od: " jack" <j...@O...onet.pl>

    Przed chwilą założyłem subkonto: rachunek "Oszczędzam" aby przelać tam
    5 tys. żeby mieć ekonto-pro za darmo,

    Chyba jeszcze wpływy 2 tys co miesiąc.

  • 16. Data: 2007-12-07 20:24:35
    Od: "Nika" <n...@a...pl>

    Użytkownik "summ" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > automatyczną operację - przelew z głownego konta nadwyżki ponad
    > określoną kwotę na rach. oszczędzam. Niezłe - prawda?

    Raiffeisen też to ma - przelew nadwyżki na konto oszczędnościowe i
    automatyczne uzupełnianie z konta oszczędnościoweog, kiedy na głownym saldo
    spadnie poniżej określonej kwoty. Niestety ta druga operacja strasznie im
    się ślimaczy - cały dzień im zajmuje dostrzeżenie faktu, że saldo na głównym
    jest zerowe.
    --
    Nika
    Pisz tutaj

  • 17. Data: 2007-12-07 20:58:17
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 7 Gru, 17:48, "Damian" <x...@o...pl> wrote:
> [...]
    rf.googlegroups.com...

    > witamy :) ja jezdzilem mercedesem jeszcze z poprzednim "engine" ale teraz
    > to juz rewelka
    > przyznam sie , ze tym bardziej twoje pochwaly sa cenniejsze dla
    > niezdecydowanych, bo czytajac Twoje wpisy to zauwazylem , ze potrafisz
    > doczepic sie do szczegolow, jesli lukas odpowiada to juz wiesz co (miedzy
    > innymi ja) uzytkownicy doradzali :)

    Szkoda, ze nie widze demo (nie ma, czy nie moge znalezc?)

  • 18. Data: 2007-12-07 21:13:11
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > Szkoda, ze nie widze demo (nie ma, czy nie moge znalezc?)
    raczej to drugie..
    wystarczy google z dwoma slowami lukas demo, ale ok
    http://www.lukasbank.pl/demo/default.asp

  • 19. Data: 2007-12-07 21:15:28
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 7 Gru, 22:13, "Damian" <x...@o...pl> wrote:

    > raczej to drugie..
    > wystarczy google z dwoma slowami lukas demo, ale
    okhttp://www.lukasbank.pl/demo/default.asp

    zaraz obejrze.
    Sadzilem, ze powinna wystarczyc glowna strona banku do znalezienia
    demo :)

  • 20. Data: 2007-12-07 21:16:34
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > zaraz obejrze.
    > Sadzilem, ze powinna wystarczyc glowna strona banku do znalezienia
    > demo :)

    tak jak bylo wspomniane, dobrego sie nie chwali :)