  • 1. Data: 2005-05-13 05:07:52
    Temat: mBank-lista stalych klientow do przelewow
    Od: ab <a...@i...wroc.pl>

    Jesli sie nic nie zmienilo to w Lukasie mozna stworzyc sobie liste klientow, czy
    jakos tak, czyli nazwa osoby po
    ludzku (np.PanX) i numer jego konta. Przy przelewie przywolywalo sie z wykazu PanaX a
    numer konta
    wskakiwal automatycznie. Czy jest mozliwosc stworzenia takiej listy w mBanku, bo nie
    umiem tego znalezc, a
    istnienie takiej funkcji wydawaloby sie takie oczywiste?

  • 2. Data: 2005-05-13 05:58:03
    Temat: Re: mBank-lista stalych klientow do przelewow
    Od: "Adamos" <adamos7(tnijto)@wp.pl>

> [...]
    > mBanku, bo nie umiem tego znalezc, a
    > istnienie takiej funkcji wydawaloby sie takie oczywiste?

    Przelew zdefiniowany ?
    Adamos
    gg 990369

  • 3. Data: 2005-05-13 10:36:51
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *ab* wrote in <news:Xns96554859DCF66abed58igo1wrocpl@217.197.164.2
    > :

    > wskakiwal automatycznie. Czy jest mozliwosc stworzenia takiej listy w mBanku, bo
    nie umiem tego znalezc, a
    > istnienie takiej funkcji wydawaloby sie takie oczywiste?

    jezuuuuu....

    --
    Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
    Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

  • 4. Data: 2005-05-13 21:01:28
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Adamos" <adamos7(tnijto)@wp.pl> napisał w wiadomości

    > Przelew zdefiniowany ?

    Hmmm - nie jestem autorem watku - ale jesli moge cos dorzucic, to przelew
    zdefiniowany tym sie rozni od listy odbiorcow np. w Inteligo, ze nie trzeba
    takiego przelewu zatwierdzac lista hasel jednorazowych. To zaleta, ale tez i
    moze wada...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2005-05-14 12:41:23
    Od: XYrl <x...@u...wp.to.pl>

    ab napisał(a):
> [...]
    nie umiem tego znalezc, a
    > istnienie takiej funkcji wydawaloby sie takie oczywiste?

    Niestety nie dla mBanku ... tam nie ma takiej funkcjonalności.

  • 6. Data: 2005-05-14 12:49:10
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-05-14 14:41, XYrl wrote:

    > Niestety nie dla mBanku ... tam nie ma takiej funkcjonalności.

    No nie wiem, teraz pamiętane są wszystkie przelewy jakie były robione z
    konta i są proponowane przy wypełnianiu.

    --
    Peet
    j...@t...pbz

  • 7. Data: 2005-05-14 13:29:00
    Od: XYrl <x...@u...wp.to.pl>

    Peet napisał(a):

    > No nie wiem, teraz pamiętane są wszystkie przelewy jakie były robione z
    > konta i są proponowane przy wypełnianiu.

    Możesz wykonać przelew na podstawie danych z historii ale najpierw
    musisz go znaleźć (co nie jest takie proste).

    Nadal twierdzę, że w mBanku nie ma funkcjonalności listy odbiorców.

  • 8. Data: 2005-05-17 04:49:10
    Od: ab <a...@i...wroc.pl>

    > Nadal twierdze, ze w mBanku nie ma funkcjonalnosci listy
    > odbiorców.

    A skad sie bierze ta lista definiowana? Sa tam jakies propozycje typu "czynsz" itd.,
    ktore i tak nie sa moje.
    Konto dopiero co zalozylem. Czy z tej listy nie mozna wszystkiego wyrzucic a dodac
    tam swoje pozycje? Jesli
    mozna, to jak?

  • 9. Data: 2005-06-03 19:57:03
    Od: "Adamos" <adamos7(tnijto)@wp.pl>

> [...]
    > "czynsz" itd., ktore i tak nie sa moje.
    > Konto dopiero co zalozylem. Czy z tej listy nie mozna wszystkiego wyrzucic

    Tworzysz sobie nowy przelew zdefiniowany, ktory mozesz nazwac jak sobie
    uwazasz, ustalasz tam konto na ktore przelewasz i wstepna kwote, ktora
    zawsze mozesz zmienic. To wszystko.
    Adamos
    gg 990369