eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLUKAS odblokowanie kontaRe: LUKAS odblokowanie konta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Cyprian Sawicki" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: LUKAS odblokowanie konta
    Date: Tue, 11 Oct 2005 08:05:53 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 43
    Message-ID: <difrp1$msf$1@inews.gazeta.pl>
    References: <X...@1...158.102.7>
    NNTP-Posting-Host: cirehost.cire.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1129017953 23439 172.20.26.239 (11 Oct 2005 08:05:53 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 11 Oct 2005 08:05:53 +0000 (UTC)
    X-User: csawicki
    X-Forwarded-For: 172.20.6.61
    X-Remote-IP: cirehost.cire.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:365990
    [ ukryj nagłówki ]

    Ja też myślałem że zablokowałem sobie dostęp, bo dostawałem komunikat
    "Niepoprawny 'Identyfikator' lub 'Klucz'. Proszę spróbować ponownie."

    Okazało się - po konsulatcji z Panią LukasLinką - że komunikat taki jest
    wypluwany także wtedy gdy system jest przeciążony i że mam cierpliwie czekać a
    mój dostęp wcale zablokowany nie jest jak mi się to zdawało. Myślę więc że z
    tym popołudniem wiedzą co mówią.

    Ogólnie moja diagnoza jest taka: użytkownicy bez tokenów jakoś się dopchają za
    n-tym razem chociaż całość będzie im woooolno dziaaałaaać, użytkownicy z
    tokenami muszą niestety czekać: aby obsłużyć ich logowanie dodatkowo musi być
    sprawdzona poprawność kodu z tokena a komputer/system który jest za to
    odpowiedzialny ma ograniczone możliwości w ilości analizy takich kodów na
    minutę i zapewne gdy jest już totalnie zapchany zwraca błęny kod autoryzacji
    np. 000000 lub coś w tym rodzaju a z porównania z tym wpisanym przez
    użytkownika wychodzi że błędny więc użytkownik próbuje jeszcze raz. A dalej to
    już efekt skali: ponieważ wszyscy próbują się dostać więc komputer
    autoryzujący jest jeszcze bardziej zapchany, więc jeszcze więcej ludzi próbuje itd

    Kończąc załączam kolekcję dotychczasowych odpowiedzi jakimi uraczył mnie system:

    Brak wolnych flowów podanego typu. Spróbuj później.

    Błąd działania systemu. W tej chwili niemożliwe jest kontynuowanie pracy.
    (EMCI:40001)

    Niepoprawny 'Identyfikator' lub 'Klucz'. Proszę spróbować ponownie.

    Wystąpił błąd wewnętrzny aplikacji. Szczegółowy opis błędu jest niedostępny.

    RSA: błąd resetu tokena

    Operacja nie może być w tej chwili wykonana. Prosimy spróbować później.

    Czy mam już komplet, czy jeszcze czegoś brakuje ;-) ;-)
    Patrząc na to wszystko naprawdę się cieszę że wszelkie płatności przesunąłem
    na parę dni przed dniem zero...

    Pozdrawiam
    Cyprian

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1