  • 1. Data: 2011-03-19 20:31:54
    Temat: Libia - walka o pokój trwa!
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Libia - walka o pokój trwa!

    Zwycięsko oczywiście z tej potyczki wyjdą bezbronni cywile przyciśnięci
    w tym momencie przez but reżimu.

    Ciekawe tylko jak się sojusznicze wyzwoleńcze potęgi podzielą libijską ropą?

    A tymczasem prognozuję:
    - OIL, benzyna w górę,
    - EURPLN, CHFPLN w górę

    Czyli same optymistyczne newsy ze świata pokoju.

    Łączymy się ze wszystkimi "w bulu i nadzieji"!

    J.

  • 2. Data: 2011-03-19 23:34:43
    Temat: Re: Libia - walka o pokój trwa!
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Łączymy się ze wszystkimi "w bulu i nadzieji"!

    Łączymy się ze wszystkimi "w bulu i nadzieji na obiat"!

  • 3. Data: 2011-03-19 23:59:57
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    W dniu 2011-03-20 00:34, skippy pisze:

    > Łączymy się ze wszystkimi "w bulu i nadzieji na obiat"!

    Hehehe, widzę, ze platfonsi kupią każdą medialną ściemę - nawet taką
    oczywistą bzdurę, że Kaczor napisał obiad przez 't'.

    Dzięki za wyższy VAT wyborco "liberalnej" platformy i najzdolniejszego
    prezia RP.

    J.

  • 4. Data: 2011-03-20 00:05:45
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > oczywistą bzdurę, że Kaczor napisał obiad przez 't'.
    >
    > Dzięki za wyższy VAT wyborco "liberalnej" platformy i najzdolniejszego

    obaj śmieszą mnie w podobny sposób, pajacu:)

  • 5. Data: 2011-03-20 00:24:34
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    inna sprawa, ze jak to w zyciu, sprawiedliwość nie jest dla wszystkich
    niektórzy mogą mordować cywilów
    kadafi ma ten niefart, że stał się najsłabszą ofiarą w stadzie
    z drugiej strony myśle, że wyrok na niego zapadł dawno, czekano tylko na
    dogodny moment

  • 6. Data: 2011-03-20 09:02:35
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > z drugiej strony myśle, że wyrok na niego zapadł dawno,

    W Deauville ?.

    Tsunami

    "[...] Tymczasem libijski tyran Kadafi, zamiast w myśl spiżowych strof
    "Międzynarodówki" drżeć przed ciosem, podobno odwinął się i zaczyna swoich
    przeciwników podgarniać na kupkę. Najbardziej zawiedziona jest słodka
    Francja, która domaga się nawet, by "zbombardirować go troszeczko", co
    utwierdza mnie w podejrzeniach, że sławne jaśminowe rewolucje są elementem
    budowy kieszonkowego imperium w postaci Unii Śródziemnomorskiej. Bo gdzieżby
    tam budować taką Unię wespół z tyranami, w dodatku na kroplówce
    amerykańskiej? Tyran nie jest od budowania Unii Śródziemnomorskich, tylko od
    drżenia przed ciosem zagniewanego ludu - zwłaszcza gdy jest tyranem jakimś
    takim nie naszym. W przypadku libijskiego tyrana w dodatku wygląda na to, że
    opuścili go Moskalikowie. Co im w Deauville obiecano w zamian? [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2011-03-20 10:47:28
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 20 Mar 2011 00:59:57 +0100, Joachim <j...@o...pl> wrote:

    >Hehehe, widzę, ze platfonsi kupią każdą medialną ściemę - nawet taką
    >oczywistą bzdurę, że Kaczor napisał obiad przez 't'.

    A jest to oczywistą bzdurą ponieważ?... Tak pytam. (Dla porządku:
    mówimy o gostku, który nie zna nawet refrenu "Mazurka Dąbrowskiego",
    więc nie oskarżajmy go pochopnie o nadmiar wiedzy.)

    --
    Maciej Bójko

  • 8. Data: 2011-03-20 14:04:14
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    W dniu 2011-03-20 11:47, Maciej Bojko pisze:

    > A jest to oczywistą bzdurą ponieważ?...

    Jest to oczywistą bzdurą ponieważ:
    http://deser.pl/deser/1,111857,9283020,Wpadki_Komoro
    wskiego__A_Kaczynski_pisze__obiad__przez.html

    Nawet to piszą w waszej wyroczni GW.

    J.

  • 9. Data: 2011-03-20 18:43:46
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 20 Mar 2011 15:04:14 +0100, Joachim <j...@o...pl> wrote:

    >Jest to oczywistą bzdurą ponieważ:
    >http://deser.pl/deser/1,111857,9283020,Wpadki_Komor
    owskiego__A_Kaczynski_pisze__obiad__przez.html

    >Nawet to piszą w waszej wyroczni GW.

    Jedno zdanie, tyle kłamstw... jak to na kaczystę przystało.
    1) To nie jest GW;
    2) GW nie jest moją wyrocznią;
    3) deser.pl również nie jest moją wyrocznią.
    I w dalszym ciągu: gdzie tu oczywistość? To, że czarne jest czarne,
    a białe jest białe, jest oczywiste. To, że Kaczyński wie, jak napisać
    słowo "obiad", jak sam pokazałeś, wymagało dowodu.

    --
    Maciej Bójko

  • 10. Data: 2011-03-20 19:17:58
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    > Jedno zdanie, tyle kłamstw... jak to na kaczystę przystało.
    > 1) To nie jest GW;
    Proponuję kliknąć link "O nas" na dole strony z poprzedniego linku.

    > 2) GW nie jest moją wyrocznią;
    > 3) deser.pl również nie jest moją wyrocznią.
    Ależ oczywiście, że jest.
    Kupujesz każdy bajer Michnika - to widać, słychać i czuć.

    > I w dalszym ciągu: gdzie tu oczywistość? To, że czarne jest czarne,
    > a białe jest białe, jest oczywiste. To, że Kaczyński wie, jak napisać
    > słowo "obiad", jak sam pokazałeś, wymagało dowodu.

    Nikt niczego nie musi platfonsom udowadniać.

    J.